Nienetjuhh
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 1 mrt 2011
Hallo allemaal,
Ik had een vraagje. Mijn moeder onderhoudt en website via microsoft FrontPage en ze heeft haar website gesloopt
. Nou is het aan mijn vader en mij om dat probleem op te lossen. Het gaat om het programma FrontPage, ik weet niet of iemand ermee bekent is. De site is heel simpel opgebouwd, namelijk uit een kop, navigatie en een deel met inhoud. Op de een of andere manier is de navigatie verdwenen en elke keer als ik een html code toevoeg die in het rechter frame hoort te komen (de navigatiebalk) verwijderd het programma dat deelw eer zodra ik op voorbeeld druk.
Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen zonder de hele site wéér opnieuw te maken (want dit probleem hadden we 2 jaar terug ook en moest de hele site opnieuw gemaakt worden..)
Alvast bedankt!
Ik had een vraagje. Mijn moeder onderhoudt en website via microsoft FrontPage en ze heeft haar website gesloopt

Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen zonder de hele site wéér opnieuw te maken (want dit probleem hadden we 2 jaar terug ook en moest de hele site opnieuw gemaakt worden..)
Alvast bedankt!