Full Screen probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gerben_Mulder

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2006
Ik zit met het volgende 'probleem' . (zie afbeelding)

1310579069_1285_FT0_screen.jpg

Onlangs heb ik een nieuwe monitor gekocht.. 19" heeft plaats gemaakt voor een 23,6 / 24 " iiyama..Bij het aansluiten van de monitor viel mij op dat het scherm niet goed/volledig gevuld wordt (zie afbeelding).. nu kan ik het 'probleem' eventueel oplossen met overscan maar goed... het moet toch ook zonder overscan goed werken of heb ik dat mis ? heb een afbeelding van mijn huidige CCC instellingen toegevoegd...'Auto Image Adjust' is uitgeschakeld in het OSD .. de meegestuurde handleiding geeft aan :alleen voor analoog ...

1310579069_1285_FT0_catalystt.jpg

INFO:
VGA: XFX HD 6870
Monitor: Iiyama E2473HDS-B1
Connection: HDMI/DVI (bij beide aansluitingen hetzelfde resultaat)

Videokaart heeft de drivers van 24 mei 2011..is volgens mij de laatste/nieuwste.
Catalyst control centre versie 11.6.. ook de nieuwste .
Monitor toegevoegd met de driver .Wordt door windows herkend .

Mocht iemand een idee hebben hoe dit opgelost kan worden dan hoor ik het graag.
Alvast bedankt.

Laatst bewerkt:
en als je beeldscherm resolutie veranderd??
en de auto knop op monitor werkt niet?? begrijp ik???

en als je beeldscherm resolutie veranderd??
en de auto knop op monitor werkt niet?? begrijp ik???

Resolutie heb ik nog niet veranderd en gecontroleerd.. Wil ook gewoon gebruik maken van het maximale dus het moet gewoon werkend zijn op 1920 x 1080.. hardware voor aanwezig.

De auto functie zal wel werken maar kan het alleen niet selecteren. Functie auto adjust image is grijs (niet te selecteren.. zelfde als je een stuk tekst met de rechtermuisknop wilt plakken zonder iets gekopieerd te hebben.. je ziet het woord plakken staan maar je kunt er niet op klikken )

De Handleiding geeft alleen analoog aan (heb het beeldscherm met HDMI en later DVI aangesloten (in beide gevallen hetzelfde resultaat ))

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan