Gerben_Mulder
Gebruiker
- Lid geworden
- 16 jun 2006
Ik zit met het volgende 'probleem' . (zie afbeelding)

Onlangs heb ik een nieuwe monitor gekocht.. 19" heeft plaats gemaakt voor een 23,6 / 24 " iiyama..Bij het aansluiten van de monitor viel mij op dat het scherm niet goed/volledig gevuld wordt (zie afbeelding).. nu kan ik het 'probleem' eventueel oplossen met overscan maar goed... het moet toch ook zonder overscan goed werken of heb ik dat mis ? heb een afbeelding van mijn huidige CCC instellingen toegevoegd...'Auto Image Adjust' is uitgeschakeld in het OSD .. de meegestuurde handleiding geeft aan :alleen voor analoog ...

INFO:
VGA: XFX HD 6870
Monitor: Iiyama E2473HDS-B1
Connection: HDMI/DVI (bij beide aansluitingen hetzelfde resultaat)
Videokaart heeft de drivers van 24 mei 2011..is volgens mij de laatste/nieuwste.
Catalyst control centre versie 11.6.. ook de nieuwste .
Monitor toegevoegd met de driver .Wordt door windows herkend .
Mocht iemand een idee hebben hoe dit opgelost kan worden dan hoor ik het graag.
Alvast bedankt.

Onlangs heb ik een nieuwe monitor gekocht.. 19" heeft plaats gemaakt voor een 23,6 / 24 " iiyama..Bij het aansluiten van de monitor viel mij op dat het scherm niet goed/volledig gevuld wordt (zie afbeelding).. nu kan ik het 'probleem' eventueel oplossen met overscan maar goed... het moet toch ook zonder overscan goed werken of heb ik dat mis ? heb een afbeelding van mijn huidige CCC instellingen toegevoegd...'Auto Image Adjust' is uitgeschakeld in het OSD .. de meegestuurde handleiding geeft aan :alleen voor analoog ...

INFO:
VGA: XFX HD 6870
Monitor: Iiyama E2473HDS-B1
Connection: HDMI/DVI (bij beide aansluitingen hetzelfde resultaat)
Videokaart heeft de drivers van 24 mei 2011..is volgens mij de laatste/nieuwste.
Catalyst control centre versie 11.6.. ook de nieuwste .
Monitor toegevoegd met de driver .Wordt door windows herkend .
Mocht iemand een idee hebben hoe dit opgelost kan worden dan hoor ik het graag.
Alvast bedankt.
Laatst bewerkt: