Toch wachten op Windows7 NL ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

PH-RVG

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2005
Mijn vorige smartphone is onrepareerbaar en ik zoek dus een nieuwe.
Mijn eisen zijn simpel:
  • compatibel met outlook (voor dagelijkse synchronisatie met GROOT en uitgebreid bestand op PC en laptop)
  • GPS met kaarten in telefoon, dus niet via internet
  • Goede skype-wifi mogelijkheid (ik ben nl veel in het buitenland)
Dus: camera, muziek, etc interesseert me niet.

Vraag 1: is mijn conclusie (Windows ivbm met Outlook) juist, of is er wel een outlookversie op Android?

HTC Android zegt: "Alleen de contactvelden die op de HTC Sensation ondersteund worden, worden gesynchroniseerd"Dat werkt dus niet voor mij!

In verband met mijn Outlook-eis kom ik steeds bij Windows terecht, maar Windows7 NL is er nog steeds niet. Als dat uitkomt dan moet ik kiezen tussen LG, Samsung en HTC.

Vraag 2: welke moet ik dan nemen, aangenomen dat de software vrijwel identiek zal zijn. (stevigheid, accu-duur etc.)

Laatst bewerkt:
Hoi,

Ja, als je zoveel mogelijk functionaliteit van Outlook op je smartphone terug wilt zien, ben je toch aangewezen op Windows mobile ....

En ik zou kiezen voor HTC .... fraai en goed.

Laatst bewerkt:
Hoi,

En ik zou kiezen voor HTC .... fraai en goed.

Het uiterlijk vind ik veel minder belangrijk, maar levensduur van het toestel (mijn vorige telefoon was een HP Ipaq en die is is 2 jaar en 3 dagen meegegaan) en ook hoe goed de accu is (dat was een drama bij die HP: 2x per dag opladen...)

hoi,

ja, als je zoveel mogelijk functionaliteit van outlook op je smartphone terug wilt zien, ben je toch aangewezen op windows mobile ....

En ik zou kiezen voor htc .... Fraai en goed.

..... Bis

Ik heb hier een 'voorganger' liggen van HTC ... die is van een broertje die er op z'n minst 'niet zuinig' mee omging.
Ik wil hem niet hebben, want als je dat ding ziet ..... lijkt wel uit een modderplas afkomstig waardoorheen een vrachtwagen is gereden .....
Maar werken als een tierelier! Voldoende?
Prima kwaliteit, die HTC's
Overigens, ik heb hier een iPaq van zeven jaar oud ..... geen enkel probleem en de batterij is nog nooit vervangen en werkt nog steeds prima.
Ben je wellicht een 'criticaster' ...... ??

Laatst bewerkt:
Ben je wellicht een 'criticaster' ...... ??

Eigenlijk helemaal niet (vind ik zelf): mijn Ipaq hield er mee op (kon niet meer gestart worden); is opgestuurd naar HP en die zeiden dat hij niet meer "economisch" te repareren was.
Enne, dat 2x per dag opladen was echt nodig bij veel Internet gebruik (via wifi).

Maar, dank voor je feedback.
Ik blijf dus nog even wachten op de NL-versie van Windows7 die hopelijk snel komt.

Groet
Rob

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan