Nieuw Game-systeem rond de 900 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Harbingerofme

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2011
Hallo!
Ik ben op zoek naar een niewe game pc rond de 900 euro.
Ik heb geen beeldscherm/toetsenbord/muis nodig. ook heb ik geen windows nodig, want ik kan het vrij goedkoop ergens anders krijgen.
Ik heb geen verstand van pc's in elkaar zetten, en ik weet nauwelijks iets van de onderdelen af.
de pc mag een beetje lawaai maken.

Verduidelijking:
Budget - 850-920 euro
Doel - Voornamelijk gamen, maar moet ook snel kunnen opstarten.
Omgeving - Mag een beetje lawaai maken, mits het een regelmatig geluid is. (Dus niet: hum bum hrg bum hum)
Assemblage - Kant-en-klaar
Besturingssysteem - Windows 7 compitabel, maar het besturingssysteem hoeft niet bij de bestelling.
Randapparatuur - Ik heb een prima beeldscherm, toetsen bord en muis. eerlijk gezegd mijn beeldscherm is beter dan mijn videokaart op dit moment.
Andere dingen die je moet weten - Ik kan niet "overclocken" Ik weet ongeveer wat het is, maar ik ben zo iemand die niet te veel klooit met wat er uit de fabriek komt. Dus geen overclocken aanraden.

Laatst bewerkt:
Er zijn werkelijk tientallen configuraties die je kunt maken met zo'n budget. Deze configuratie is voor toekomstige uitbreidingen aan het systeem. Ik heb er een SSD ingestopt en een redelijk duur moederbord. Ook is de voeding nu redelijk overgedimensioneerd. De SSD maakt het mogelijk je systeem snel op te starten. Door op wat andere dingen te besparen kun je ook een grotere SSD nemen en wat meer erop plaatsen of juist helemaal weglaten als je het geld liever anders besteed.

Mogelijke besparingen:

moederbord -€50
Voeding -€20
Geen SSD -€84

mogelijke extra's

Aftermarket CPU cooler: €35
Grotere SSD: €20+
Nog grotere grafische kaart: €100+
Dubbele grafische kaarten: (afhankelijk van type en combinatie)
Assemblage: Afhankelijk van waar je besteld

Behuizingen Midi Tower Three Hundred (3x 5,25" extern, 6x 3,5" intern) € 58