Laptop kopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

KingN

Gebruiker
Lid geworden
19 jul 2011
Dames, heren

Ik ben al een tijdje op zoek naar een goede laptop om mee te gamen en om op internet te kunnen e.d. maar dat lijkt me logisch. Ik had het al aan iemand gevraagd met een eigen bedrijf, maar die stelt het steeds uit dus betaal ik maar 19% meer.

De games die ik wil spelen zijn Football Manager en Pro Cycling Manager. Vooral bij PCM zijn de graphics imo erg belangrijk. En snelheid is bij beide natuurlijk ook belangrijk.

Maar nu doet het probleem zich voor dat ik een leek ben. Ik heb er echt totaal geen verstand van en daarom vraag ik jullie hulp. Het budget is ong. €1.100,- denk ik. Het liefst heb ik wel dat die bij een, voor mij, bekende winkel te koop is en dat het niet via internet moet. Dus denk aan de Dixons(?), Dynabyte e.d.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen, alvast bedankt in ieder geval.

Nigel

ik denk dat als je hem liever in een winkel koopt je beter even naar die winkel kan gaan en daar even kan kijken wat ze hebben. persoonlijk zou ik niet naar dixons o.i.d. gaan, maar gewoon naar mediamarkt ofzo. de service is er wellicht bagger, de prijzen zijn er een stuk beter dan bij dixons. wat betreft merk raad ik je aan een beetje in de sony of asus hoek te kijken bijvoorbeeld:

http://www.mediamarkt.nl/mcs/catentry/N53JN-SX131V,10259,14845,148113.html#infoTabNav
http://www.mediamarkt.nl/mcs/catentry/VPCF22L1E-B.NL3,10259,14845,183721.html (mooi full hd scherm)
http://www.mediamarkt.nl/mcs/catentry/VPCEJ1M1E-B.NL3,10259,14845,183751.html

Ah. Bedankt.
En Dixons, Dynabyte was maar een voorbeeld natuurlijk. Ik heb liever dat ik hier van een onafhankelijk persoon hoor wat een goede laptop is dan dat ik een medewerker van een winkel moet geloven. Maar in ieder geval bedankt, hier kan ik weet mee. Even kijken waar de dichtstbijzijnde Mediamarkt zit..

Jouw voorbeelden zien er wel goed uit, had het toch wel duurder verwacht, maar gelukkig is dat dus niet zo.

Laatst bewerkt:
Hmm. De dichtstbijzijnde mediamarkt is een eindje verderop..
Nog even een oplossing vinden om er te komen en er tijd voor vrij te maken, anders doen we het maar via internet. Wat is dan de beste laptop uit jouw voorbeelden?

Wat wil je met die link zeggen, Ronnie?
Als ik wist wat een laptop moet hebben om er goed mee te kunnen gamen had ik dit hier niet gevraagd. Dus het heeft weinig nut zo’n site, waarbij je op specificaties kunt zoeken.

Een fractie (+/- 15%) duurder, maar dan héb je ook wat:

een I-7 processor,
een forse videokaart en
8 MB intern geheugen.
ook een full HD beeldscherm en
twee harddisks (!!)

Klik

Laatst bewerkt:
Wat wil je met die link zeggen, Ronnie?

De link was bedoeld ter oriëntatie.
Wanneer prijsvergelijk, waarderingen, beoordelingen etc. niet interessant voor je zijn, dan is deze link inderdaad niet aan jou besteed. :confused:

Dat klopt Ronnie. Als ik wist wat ik moest vergelijken kon die link misschien helpen. Toch bedankt voor de moeite ;)

@ gast0225 : Thx. Zal nog ff kijken, wss vrijdag naar de Mediamarkt dus dan zal het er 1 uit het rijtje van Example worden als ze me daar niets aansmeren :)

Het woord 'rijtje' mag je naar mijn mening weglaten. De enige fatsoenlijke machine uit dat rijtje is de middelste.

Laatst bewerkt:
Het woord 'rijtje' mag je naar mijn mening weglaten. De enige fatsoenlijke machine uit dat rijtje is de middelste.
Ok. Ik gaat em uitprinten en kijken of ze em vrijdag hebben. Anders moet ik die man maar op zijn blauwe ogen vertrouwen

Heb je de 'iets' duurdere die ik linkte bekeken? Als een paar centen je niet uitmaken is die toch net een paar forse tikken rapper dan die 'middelste'.

Owja bedankt. Ik ga kijken of ze anders die bij de mediamarkt hebben. Print ze alle 2 wel uit ;)

Het is de ASUS X73SV-TY214V geworden.

Nog bedankt voor de reacties iedereen ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan