You Tube muziek downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tress

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2007
Na het willen downloaden van ALLEEN muziek van You Tube via Free You Tube to MP3-converter krijg ik de mededeling:

""Downloaden mislukt, fout bij downloaden van video""

maar........ik wil helemaal geen video, ik slechts de muziek.

Wat is er mis???

Bij voorbaat dank voor uw antwoord!

Die converter download eerst de video om het vervolgens te converteren naar MP3.
Het downloaden gaat dus kennelijk mis.

Ik heb net hetzelfde voorgehad vorige week nog.
De 1ste dag dat ik alles installeerde, ging alles perfect.
De 2de dag dat ik verder muziek afhaalde, kreeg ik steeds weer die melding bij elk liedje.
Ik heb de convertor van mijn harde schijf gehaald en ineens Bearshare gedownload.
Daar heb ik tot nu toe nog geen problemen mee...

Groeten

Mss een tip,download firefox en dan de add-on easy youtube video downloader 5.1 instaleren dan kun je alles downen in het bestand wat je wilt:mp3,mp4,enz:

attachment.php

Bekijk bijlage 133545

Maikel9, je haalt me de woorden uit mijn mond. Ik wilde precies dat zeggen! Dus gewoon doen wat hij zegt.

Mss een tip,download firefox en dan de add-on easy youtube video downloader 5.1 instaleren dan kun je alles downen in het bestand wat je wilt:mp3,mp4,enz:

attachment.php

Bekijk bijlage 133545

Ik zie zoveel soorten "Firefox", welke bedoelt U precies???. Betreft het een andere browser te installeren? Bij welke firefox kan ik add-on easy youtube video downloader 5,1 installeren???
Bij voorbaat dank voor uw antwoord.

Haal je die addon wel in Firefox op?

Haal je die addon wel in Firefox op?

Heb firefox geïnstalleerd; Heb addons Mozilla geinstalleerd en toen ontstond er op mijn comp. een volledige chaos! Alles er weer af gegooid en op een andere manier gevonden wat ik wilde, nl via

www.youtube -mp3.org vervolgens de url van het youtube muzieknummer toegevoegd aan youtube-mp3.org dan klik op download en het nummer is er!!!

Wellicht dat meerdere comp-vrienden hiermede hun voordeel kunnen doen.

Ondertussen bedank ik toch alle goedwillende helpers!!!

Vrgrt

Tress

Yep, dat kan ook. En ook even "Vraag is opgelost" in de balk boven je vraag klikken.

Ik ben wel erg benieuwd naar wat je bedoeld met "een volledige chaos!"

Yep, dat kan ook. En ook even "Vraag is opgelost" in de balk boven je vraag klikken.

Mr. Henkie, wil jij dat even doen want bij kan ik alleen maar "Vraag is NIET opgelost" aanklikken!

Vrgrt en dank.

Tress.

klik vraag is opgelost???

de originele vraag is nog steeds niet opgelost ! Heb hetzelfde probleem en zou hier graag een relevant antwoord lezen, het programma ( de laatste versie) zou gewoon moeten werken !:shocked:

even uitgezocht

Download de laatse versie van freestudio van de site van dvdvideosoft, daar zit de goede versie in. wel het vinkje weghalen in het programma youtube converter bij: geavanceerd - cookie ondersteuning, dan zou het moeten werken

Download de laatse versie van freestudio van de site van dvdvideosoft, daar zit de goede versie in. wel het vinkje weghalen in het programma youtube converter bij: geavanceerd - cookie ondersteuning, dan zou het moeten werken

Beste Dougie, het is gelukt; zo heb ik nu twee mogelijkheden. Bedankt!
Vrgrt.
Tress

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan