Runescape wachtwoord

Status
Niet open voor verdere reacties.

dikke0mongol

Gebruiker
Lid geworden
17 jun 2011
ik ben mijn runescape wachtwoord kwijt.
Account recovery helpt niet.
Nu zoek ik een tool die mijn wachtwoord terugvind. Ik vond eerst John the ripper password cracker maar weet niet hoe dit werkt :p.
Weet imand hoe ik dit kan terugvinden. Want account recovery deed het neit vanwege het feit dat ik laatst ben verhuisd.

Radeon. Dat hoeft niet perse zo te zijn. Ik heb laatst iemand geholpen die z'n hotmail wachtwoord kwijt was. Is wel een hele procedure, maar er kijkt echt iemand bij Microsoft naar en als men overtuigd is dat jij het bent krijg je gewoon weer toegang. Waarom zou Jagex niet ook aan zoiets meewerken? Het is in ieder geval te proberen.

Tuurliijk kan je het altijd even proberen, alleen ik denk echter dat het niet gaat lukken.

Ik zal het even testen. Ik denk niet dat Jagex helpt want als ze mijn Account Recovery al niet goed vinden kan ik niks meer bewijzen dat dit account van mij is. Aangezien ik verhuisd ben van nederland naar engeland en toen weer hier naar nederland. Ik heb het voor het laatst gespeeld in engeland en dat is zo'n 4-5 weken geleden nu wil ik het hier testen maar is mijn wachtwoord niet goed. Jagex kijkt naar Ip adres en die is erg veranderd door dat ik verhuisd ben.

Heb het programmaatje van Frankwannet getest maar helaas die van mij staat er niet bij. Niemand anders weet zo'n tool die het kan raden ofzo? Ook niet voor Linux of Unix want ik hoor vaak dat het dan wel lukt ofzo?

In iedergeval alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Runescape is in basis een java applicatie. Het wachtwoord achterhalen zal gezien de opzet lastig worden.

Maar waarom niet proberen via Jagex zelf. Het verschil is namelijk dat je recovery een geautomatiseerd iets is. Dit kijkt heel strikt en zal dus niet lukken. Maar in mijn voorbeeld van Hotmail kijkt er dus een persoon naar. Je geeft bijv. aan wat de vorige adressen waren. Welke items je hebt. Welke levels. Alles wat je maar weet. Op basis daarvan kan men inschatten of het aannemelijk is dat het account van jou is. Probeer het gewoon. Ik ben benieuwd.

Ja, oke zal Jagex eens mailen. Ik had namelijk niet veel op de bank weet nog wel ongeveer wat ik had. zoals een herblore skillcape, fire cape etc.

Dit gaat niet lukken Jagex heeft geen mail voor dit soort activiteiten alleen maar mails voor advertenties en geld etc. maar niet voor dit soort belangrijke dingen.

Stop met runescape spelen echt ik speelde dat voor 7 jaar nolife ik had een account met bijna alles 99 behalve dungeoneering en summoning vertrouw me maar later ga je er toch mee stoppen
Reden dat mensen stoppen met runescape is dat ze zich niet echt ingame voelen in rs. Je kijkt beetje boven je personage als een satelliet en niet door zijn ogen. En pken bij runescape is niet echt skill maar meer van hoge levels hebben.

Stop met runescape spelen echt ik speelde dat voor 7 jaar nolife ik had een account met bijna alles 99 behalve dungeoneering en summoning vertrouw me maar later ga je er toch mee stoppen
Reden dat mensen stoppen met runescape is dat ze zich niet echt ingame voelen in rs. Je kijkt beetje boven je personage als een satelliet en niet door zijn ogen. En pken bij runescape is niet echt skill maar meer van hoge levels hebben.

mag ik anders jouw account :p hehe

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan