mst defrag sdk

Status
Niet open voor verdere reacties.

giske

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2006
Bij het installeren van een programma krijg ik steeds de melding " mstDefrag SDK Service wekt niet meer.Het programma wordt afgesloten". Wat betekent dit?
groetjes giske

mstsoftware

Beste Harry,

dank je voor je antwoord. Ik kon niet eerder reageren omdat ik gehospitaliseerd was. Now I'm back. De bedoelde software kan ik niet vinden op mijn pc ( verborgen?)Ik kan ze dus ook niet verwijderen en bij eventuele installatie blijkt dat ze betalend is.
groetjes
giske
Hoi !

Dan moet je dit programma: http://www.mstsoftware.com/ verwijderen en evt. opnieuw installeren.

Greetz,

Harry.

Hoi !

Programma is mogelijk meegeleverd met je PC, en staat in de verborgen partitie.

Omdat je het na de gratis proef-periode niet betaald hebt krijg je dus de melding...

Als je er helemaal vanaf wilt moet je het programma opsporen: Windowstoets + R - msconfig - tabblad opstarten.

Als er 'n vermelding van het defrag-programma staat deze uitvinken.

Daarna in je register en in program files speuren naar vermeldingen van het programma EN deze verwijderen.

Greetz,

Harry..

mst defrag

Ok harry en bedankt nogmaals
groeten giske
Hoi !

Programma is mogelijk meegeleverd met je PC, en staat in de verborgen partitie.

Omdat je het na de gratis proef-periode niet betaald hebt krijg je dus de melding...

Als je er helemaal vanaf wilt moet je het programma opsporen: Windowstoets + R - msconfig - tabblad opstarten.

Als er 'n vermelding van het defrag-programma staat deze uitvinken.

Daarna in je register en in program files speuren naar vermeldingen van het programma EN deze verwijderen.

Greetz,

Harry..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan