hp 4180

Status
Niet open voor verdere reacties.

mitch49

Gebruiker
Lid geworden
28 aug 2007
hallo forum. ik heb een brobleem met mijn hp 4180 all-one printer. hij fuctioneert als volgt print van internet goed uit, copieert in kleur uit, scannen heb ik nog niet gedaan. maar hij copieert niet in zwart. komt alleen blanco A4 uit. heb de instelingen nagekeken en kan niets ongebruikelijks zien, heb inkt patronen nagekeken zijn nog half gevuld en niet uitgedroogt zoals ik zag. ik dacht al aan alles verwijderen en opnieuw instaleren, maar wou eerst de mening en mischien oplossing van het forum afwachten. hij doet voor de rest alles alleen zwart copieren niet. ik dank jullie.

Kan je niet gewoon een zwart a4'tje nemen en dat in kleur kopiëren?

? Gewoon een a4'tje met bijv. alleen maar tekst erop leggen en dan op de kleur-kopieerknop drukken.

Misschien ligt ie niet tegen de linkeronderhoek?

Laatst bewerkt:
printer

hallo andreazzzzzzz bedankt voor de reactie. heb een zwart a4 gebrobeert maar doet het gewoon niet. copieert niet in het zwart. hoe kan dat. voor de rest doet hij het goed. maar ik vind het maar een sterk stuk.

Ik ook... Misschien toch maar het stuurprogramma opnieuw installeren. Zijn er geen updates?

printer

hallo lutz bedankt voor je moeite. updates waren er niet, dus ik denk dat ik maar alles wat van HP is verwijder en opnieuw instaleer anders zou ik het niet weten, nogmaals bedankt

printer

sorry ik heb me met de naam vergist andreazzzzz.

ideetje: naast de quote-knop zit een bewerk-knop! Hoef je geen nieuw bericht te maken. Maar succes ermee!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan