MyBB Usercp.php forbidden

Status
Niet open voor verdere reacties.

gtabestmodsever

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2010
Hoi allemaal,

Ik heb een eigen forum op mijn website: www.actiongangstershd.net.tc maar nu als ik mijn handtekening wil veranderen staat er:
Code:
Forbidden

You don't have permission to access /forum/usercp.php on this server.
Apache Server at actiongangstershd.freehostingcloud.com Port 80

Ik heb overal gezocht maar geen oplossing.

BVD,

GTABESTMODSEVER

De rechten zijn niet toegekend. Ik meen dat je ze moet CHMODDEN naar 644

Bedankt voor je snelle reactie!

Ik heb dit in beeld bij me BeheerdersCS:

screenshot_0001.jpg

En anders hoe moet dat?

EDIT: Ik ben nieuw met MyBB

Oké, volgens de CMS heb je de goede rechten toegekend. Heb je dit zelf nog tussentijds gewijzigd? Heb je toegang tot de FTP server?

Nog een vraag: Wat voor rechten heeft dit bestand op het moment?

Gr,
~Jeroen

Heb ik toegang tot de FTP Server = Ja
Heb je dit zelf nog tussentijds gewijzigd = Nee
Wat voor rechten heeft dit bestand op het moment = Waar moet ik dat zien?

Op je FTP client en open /forum/ . Rechtsklik op usercp.php en klik onderaan op bestandsrechten. Staat hier 644?

Lees dit eens: http://www.phpbb.com/kb/article/chmod-permissions/ onder de koptekst: Correct Chmod Values.

Of moet je ingelogd zijn om deze pagina te zien? Want het ligt niet altijd aan de permissies van de bestanden. Heb je verder nog forumsecties andere rechten gegeven?

Ik heb niks met rechten veranderd. En ik heb wel eens gehoord dat het aan HTACCES.TXT ligt. maar wat eraan ligt weet ik niet.

Het ligt aan het taalpakket. Ik heb een Nederlands taalpakket van Mybb.com gedownload en geïnstalleerd en dacht eens van ik zet hem terug naar Engels en nu doet ie het ineens wel.:shocked: Maar ik wil wel graag nog mijn NL pakket of heeft iemand een betere?

Whoeps foutje, ik heb steeds gedacht dat je phpBB forum had. Ik zie nu pas dat je een MyBB forum hebt.

Dit is echt raar: het ligt niet aan het taalpakket, maar ik wil eigenlijk dit als mijn eigen handtekenign op mijn forum:
mozilla%20firefox%20user.jpg

14021.gif

35202.png
maar dan krijg ik forbidden. en als ik bijv. hoi typ doet hij het wel!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan