computer start op met raar geluid en zonder beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

rollercoastery

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 aug 2011
het is al een paar maand dat ik vaak heb dat als ik mijn comp. wil aan doen dat ik andere geluiden hoor dan normaal en de computerscherm zwart blijft(er staat zelf niet dat er geen signaal is).
soms hoor je dat de ventilatoren van de computer ééntonig blijven of op tilt slaan.
kan iemand mij helpen ?:confused:

Een wat onduidelijke probleemomschrijving.
Wat voor geluiden hoorde je voorheen?
Wat bedoel je met "fans slaan op tilt" ?
" Er staat zelf niet dat er geen signaal is" Wat kreeg je voorheen dan voor een signaal ?

het is al een paar maand dat ik vaak heb dat als ik mijn comp. wil aan doen dat ik andere geluiden hoor dan normaal en de computerscherm zwart blijft(er staat zelf niet dat er geen signaal is).
soms hoor je dat de ventilatoren van de computer ééntonig blijven of op tilt slaan.
kan iemand mij helpen ?:confused:

De ventilators van de PC maken abnormaal veel lawaai. We hebben de indruk dat de ventilators ook snel(ler) draaien.

Het scherm blijft zwart. We hebben er een ander scherm aangehangen, ook zonder resultaat.

Je kan het proberen met de Windows Live CD en dan de drivers opnieuw installeren.
En kan je in veilige modus komen of niet?

1. Komt het BIOS-scherm er nog op?

Dat de fans zoveel lawaai maken, kan komen door veel stof of defecten of warme elektronische componenten die de fans proberen af te koelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan