Beste mensen,
Al een tijdje heb ik een internet + belle abonnement bij KPN.
Daarbij krijg je natuurlijk een SpeedTouch modemrouter,
en sinds een paar maanden hebben we er al verschillende problemen mee:
1. soms is het internet heel erg traag terwijl ik dan in m'n eentje op de modem
ben aangesloten.
2. het gebeurd ook wel eens dat er opeens een DSL error verschijnt i.p.v.
de website die op dat moment geladen moet worden.
De ene keer is het verholpen door de pagina te vernieuwen, een andere keer duurt het een tijdje voordat het opgelost is en moet ik de modemrouter herstarten....
Er is al naar KPN gebeld, maar die presteren het om zoals gewoonlijk te zeggen dat ze geen nieuwe router opsturen "omdat er niets aan de hand is".
Daar geloof ik dus niets van, want die DSL errors die zijn ook niet gezond.
Heeft iemand een tip of oplossing voor dit probleem?
(Misschien zelfs nog een goede zin om ervoor te zorgen dat KPN wel een nieuwe
modemrouter opstuurt?
)
Alvast hartelijk bedankt!
Groeten,
IT07.
Al een tijdje heb ik een internet + belle abonnement bij KPN.
Daarbij krijg je natuurlijk een SpeedTouch modemrouter,
en sinds een paar maanden hebben we er al verschillende problemen mee:
1. soms is het internet heel erg traag terwijl ik dan in m'n eentje op de modem
ben aangesloten.
2. het gebeurd ook wel eens dat er opeens een DSL error verschijnt i.p.v.
de website die op dat moment geladen moet worden.
De ene keer is het verholpen door de pagina te vernieuwen, een andere keer duurt het een tijdje voordat het opgelost is en moet ik de modemrouter herstarten....
Er is al naar KPN gebeld, maar die presteren het om zoals gewoonlijk te zeggen dat ze geen nieuwe router opsturen "omdat er niets aan de hand is".
Daar geloof ik dus niets van, want die DSL errors die zijn ook niet gezond.
Heeft iemand een tip of oplossing voor dit probleem?
(Misschien zelfs nog een goede zin om ervoor te zorgen dat KPN wel een nieuwe
modemrouter opstuurt?

Alvast hartelijk bedankt!
Groeten,
IT07.