Geen webcam gedetecteerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anne123

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2011
Ik heb net een HP Pavilion dm1-3200sd gekocht met ingebouwde webcam. Als ik programma Cyberlink YouCam open geeft ie het volgende bericht:
'Er is geen webcamera gedetecteerd. Probeer een webcamera op uw computer aan te sluiten Als u een ingebouwde webcamera gebruikt, moet u ervoor zorgen dat deze is ingeschakeld. '

Hoe moet ik m'n webcam inschakelen?

Hoi,

Zit er soms een aan-uit knopje op het notebook hier wel, hoop niet dat ik de indruk gaf dat ik ook een hp heb dat dus niet

Laatst bewerkt:
Heb even gezocht naar een aan/uit knopje, heb niks gevonden. Er staat ook niks over in de handleiding, behalve dat ik naar start moet gaan en het programma moet openen.

Als het een nieuwe versie/update is en je deze nog niet op je pc hebt staan, valt het te proberen.
Kijk ook nog eens in help en ondersteuning en in je handleiding.
In de handleiding lees ik dat er ook uitvoeringen zijn zonder Webcam!

Je hebt dus een notebook MET?

Laatst bewerkt:
In de handleiding staat niks.

Als ik die update installeer vraagt ie op het einde of de oude youcam verwijderd mag worden. Moet ik daar ja opzeggen?

Je hebt geen gele uitroeptekens in Apparatenbeheer?
Druk op het + onder Beelapparaten.

Als de webcamdrivers aanwezig zijn, kan de software geïnstalleerd worden ( oude verwijderen als dat aangeboden wordt).

Ik heb die update gedownload en geinstalleerd, dus die oude verwijderd. Maar dat helpt niet, hij geeft ook nog steeds aan dat er een update beschikbaar is.

Er staan geen uitroeptekens bij apparatenbeheer

Maar dat helpt niet, hij geeft ook nog steeds aan dat er een update beschikbaar is.

Door welke toepassing wordt dit dan aangegeven?

Verder als je die update binnengehaald hebt, ga dan eens naar de map, waar deze vervolgens wordt uitgepakt.
Het kan zijn dat je van daaruit nog moet installeren.

je hebt de laptop net gekocht.
pak deze op en ga maar naar de winkel en vraag daar hoe je de webcam kan laten werken.

Laatst bewerkt:
Door welke toepassing wordt dit dan aangegeven?

Verder als je die update binnengehaald hebt, ga dan eens naar de map, waar deze vervolgens wordt uitgepakt.
Het kan zijn dat je van daaruit nog moet installeren.

je hebt de laptop net gekocht.
pak deze op en ga maar naar de winkel en vraag daar hoe je de webcam kan laten werken.

Ben inderdaad terug gegaan en de webcam was bliijkbaar echt kapot. Dus heb een nieuwe laptop gekregen, bedankt voor jullie hulp!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan