trojaanspaard generic

Status
Niet open voor verdere reacties.

basje9

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2011
hallo,

ik heb mijn computer gescand en het blijkt dat het paard van troje op mijn pc staat in de map WINDOWS/:systeem32
als ik alle items in de map scan vind ik niks maar doe ik de map zelf scannem vind ik trojaanspaard generic
als ik met avg virusscanner op verwijderen/herstellen druk staat er programma niet
toegankelijk
hoe kan ik hem verwijderen?
(kan het ook zonder programma's te downloaden?)

Laatst bewerkt:
Hoi,
welkom op Helpmij
probeer in de veilige modus (meestal F8 trommelen tijdens de boot) of het dan wél lukt. Je moet AVG dan wel handmatig (via programma's) starten omdat die in de veilige modus niet mee wordt opgestart.

Hoi,
welkom op Helpmij
probeer in de veilige modus (meestal F8 trommelen tijdens de boot) of het dan wél lukt. Je moet AVG dan wel handmatig (via programma's) starten omdat die in de veilige modus niet mee wordt opgestart.

meestal f8 trommelen tijdens de boot?

owja ik ben dj en heb een usb met muziek kan het kwaad om die op de geinfeckteerde pc aftespelen

Laatst bewerkt:
Ja, met de functietoets F8 (bovenin je toetsenbord) direct nadat je de pc aan hebt gezet.
Natuurlijk kan het kwaad als je verwisselbare media aansluit op je geïnfecteerde pc. De kans dat het medium wordt besmet is 99,9%.

als ik de pc opnieuw opstart dan krijg ik geen melding maar als ik de map windows scan dan staat hij er wel druk ik op verwijderen staat er het bestaat niet of is niet toegankelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan