Inschrijfscript, hulp nodig

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stephanmu

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2011
Hallo,

Ik zoek al ruimte tijd naar een script waarbij mensen zich via een site kunnen inschrijven voor een wedstrijd. De bedoeling is dat er per wedstrijd maximaal 2 mensen zich kunnen inschrijven en het ook zichtbaar is wie de eerste 2 waren die zich inschreven. Iemand een idee of zoiets bestaat?

Alvast bedankt, Stephan

Kort antwoord: Ja, dat bestaat.
(alles bestaat op internet)

Iets langer antwoord:
Als jij al geruime tijd hebt gezocht is het niet erg waarschijnlijk dat ik het wel vind. Niet met zo weinig informatie.
  • Wat is het onderwerp van de wedstrijd?
  • Is het wel een wedstrijd? (met 2 deelnemers???)
  • Bedoel je misschien een aanbestedings-procedure of iets wat er op lijkt?

Kort antwoord: Ja, dat bestaat.
(alles bestaat op internet)

Iets langer antwoord:
Als jij al geruime tijd hebt gezocht is het niet erg waarschijnlijk dat ik het wel vind. Niet met zo weinig informatie.
  • Wat is het onderwerp van de wedstrijd?
  • Is het wel een wedstrijd? (met 2 deelnemers???)
  • Bedoel je misschien een aanbestedings-procedure of iets wat er op lijkt?

Bedankt voor je snelle reactie.

Ik had eigenlijk voor ogen een 'soort' gastenboek/forum combinatie die je op een website kan laten integreren. Daarbij horende de mogelijkheid voor mij als administrator om de wedstrijden neer te zetten wat een soort lijst creëert en de mogelijkheid geeft aan andere om te reageren (zich in te schrijven) met een maximum van 2 (2 als voorbeeld, kan verschillen). Kan iemand hier iets mee?

Spijt me, maar je toevoeging maakt het er niet duidelijker op.
Mijn verwarring zit 'm hierin:
je denkt aan een soort gastenboek/forum maar je wilt niet meer dan 2 reacties.

Terwijl een gastenboek en een forum typisch functionaliteiten zijn voor doorlopende reacties (meer dan twee)

Bovendien kan ik me niks voorstellen bij het soort "wedstrijden" dat jij wilt uitschrijven
en waar niet meer dan twee mensen aan mogen meedoen.

Als je nu eens vertelt over welke aktiviteit het gaat
dan kunnen we op internet wat meer gericht zoeken.

Is het een spel?
Is het een sport?

Of heeft het helemaal niks met spel en sport te maken? Een ontwerp-wedstrijd misschien?

Beantwoord dat eens....

Spijt me, maar je toevoeging maakt het er niet duidelijker op.
Mijn verwarring zit 'm hierin:
je denkt aan een soort gastenboek/forum maar je wilt niet meer dan 2 reacties.

Terwijl een gastenboek en een forum typisch functionaliteiten zijn voor doorlopende reacties (meer dan twee)

Bovendien kan ik me niks voorstellen bij het soort "wedstrijden" dat jij wilt uitschrijven
en waar niet meer dan twee mensen aan mogen meedoen.

Als je nu eens vertelt over welke aktiviteit het gaat
dan kunnen we op internet wat meer gericht zoeken.

Is het een spel?
Is het een sport?

Of heeft het helemaal niks met spel en sport te maken? Een ontwerp-wedstrijd misschien?

Beantwoord dat eens....

Het gaat over wedstrijden (Hockey in dit geval) waarbij er per wedstrijd 2 scheidsrechters nodig zijn. Het gaat erom dat er elke Zaterdag een verschillend aantal wedstrijden zijn waarbij 2 (soms 1) scheidsrechter nodig is verschillend per week. Ik wil de wedstrijden per week kunnen neerzetten op m'n site waarop er maximaal 2 inschrijvingen (soms 1 dus) kunnen plaats vinden voor scheidsrechters.

Hoop dat je hier wat aan hebt.

Kijk, nou wordt het duidelijk.....;)

wat niet betekent dat ik direct een oplossing voor je probleem heb. :(

Kijk, nou wordt het duidelijk.....;)

wat niet betekent dat ik direct een oplossing voor je probleem heb. :(

:)

Een soort gastenboek waarbij ik, als administrator, berichten kan verwijderen / aanpassen moet al voldoende zijn. Enige bijkomende voorwaarde is dat het geïntegreerd op m'n site geplaatst kan worden.

Aanvullende vraag:

Wil je niet kunnen 'ingrijpen'
ik bedoel:

worden de eerste twee scheidsrechters die op een bepaalde wedstrijd reageren, automatisch aangesteld
of wil je achteraf ook nog kunnen schuiven?

Ik zou me kunnen voorstellen dat je bepaalde paren liever niet hebt
of dat je rekening wilt houden met tijden en/of afstanden. Of zoiets.

Komt hetzelfde niet voor bij andere hockey-verenigingen?
Kun je binnen de hockey-wereld niet een dergelijk script vinden?

Laatst bewerkt:
Aanvullende vraag:

Wil je niet kunnen 'ingrijpen'
ik bedoel:

worden de eerste twee scheidsrechters die op een bepaalde wedstrijd reageren, automatisch aangesteld
of wil je achteraf ook nog kunnen schuiven?

Ik zou me kunnen voorstellen dat je bepaalde paren liever niet hebt
of dat je rekening wilt houden met tijden en/of afstanden. Of zoiets.

Indien er combinaties ontstaan die niet passend zijn (niveau, tijden etc.) is er altijd de mail nog. Voorheen gebruikte we ook alleen maar de mail voor het aanstellen/inschrijven van scheidsrechters. Dit resulteerde echter in een mailbox met elke week ruim 100 berichten wat niet te doen was. Het 'script' moet dus de mails aanzienlijk verminderen in combinatie met een eenvoudige gebruiksaanwijzing.

Edit: Het gaat om een project waarvan wij, volgens mij, de eerste zijn die het in gebruik gaan nemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan