Driver niet te verwijderen uit software, configuratiescherm

• Onderwerp starter Onderwerp starter brbr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

brbr

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2002
Ik kan de driver van het adapter (draadloze verbinding) niet verwijderen uit sectie software, configuratiescherm.
Wat kan de reden zijn?

reactie

Ik wil namelijk de driver opnieuw installeren want de verbinding is er uit

@Nicj56: Twijfelachtig advies. Is maar zeer de vraag of dat een goede oplossing is. Dat geldt zeker als het over software gaat waar een utility bij geleverd wordt (zoals vaak bij drivers-software van draadloos netwerken het geval is: utility om draadloze verbindingen mee te beheren.).
@topic-starter:
a. Welke (fout-)melding krijg je bij het verwijderen van dat stuk (driver-)software?
b. Noem ook even de naam van de driver-software, zoals vermeld in het Software toevoegen en verwijderen.
c. Noem ook de draadloze netwerkkaart (merk + type) waar je de driver-software van wilde verwijderen.

Tijs.

reactie , wel wat laat

@Nicj56: Twijfelachtig advies. Is maar zeer de vraag of dat een goede oplossing is. Dat geldt zeker als het over software gaat waar een utility bij geleverd wordt (zoals vaak bij drivers-software van draadloos netwerken het geval is: utility om draadloze verbindingen mee te beheren.).
@topic-starter:
a. Welke (fout-)melding krijg je bij het verwijderen van dat stuk (driver-)software?
b. Noem ook even de naam van de driver-software, zoals vermeld in het Software toevoegen en verwijderen.
c. Noem ook de draadloze netwerkkaart (merk + type) waar je de driver-software van wilde verwijderen.

Tijs.

a: foutmelding: In setup is een fout opgetreden en moet worden afgesloten

b: driver sofware: TG123g (Thomson)

c: wireless 802.11g usb adapter

of bedoel je de Broadcom Netxtreme Gigabit Ethernet ? deze kaart zit in de pc en
die tg123g zit aan de buitenkant in een usb poort en zou contact moeten maken met het router

Laatst bewerkt:
20-9-2011, 18:37: Kom even naar de Helpmij chat

Wellicht kan ik je dan op afstand helpen via Teamviewer Quicksupport

Ik ben daar zeker tot een uur of 7 vanavond. Evt. kun je ook op andere avonden proberen of ik daar aanwezig ben.

Tijs.

hij doet het weer, maar raadt eens hoe?

systeemherstel naar juli.
maar dat bevalt mij niet, ik had het liever anders gehad.
het kan er zo weer uit donderen

Je vraag was de driversoftware te kunnen deïnstalleren/vervangen, niet (specifiek) hoe het probleem met de niet-startende driver op te lossen. De suggestie van systeemherstel had je in dat laatste geval dan wel gehad, van mij of anderen.

Jammer dat de TeamViewer sessie niet kon doorgaan, wel mooi dat je nu toch een 'oplossing' hebt.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan