Firefox 6 filmpjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

Raikkonen94

Gebruiker
Lid geworden
29 mrt 2011
Ik heb een paar weken geleden Firefox 6 gedownload. het lijkt echter wel dat sinds ik Firefox 6 gedownload heb, ik bepaalde filmpjes niet kan bekijken in de Firefox webbrowser. Filmpjes van bijvoorbeeld Ajax.nl of Eredivisielive.nl speelt hij niet af. Deze filmpjes werken wel wanneer ik ze in Internet Explorer afspeel...

Iemand enig idee waar het aan kan liggen?

Alvast bedankt!

even vlc player installeren daar zit een plugin voor firefox in

nieuwste flash player even installeren

en kijk dan of ie het doet

Ik heb VLC al lang geleden geïnstalleerd, moet ik dan daar nog iets activeren?
Verder heb ik Adobe Flash Player 10...

nee bij vlc media player krijg je bij de installatie een keus om plugins te installeren

maar je hebt het inderdaad niet nodig om filmpjes op internet af te spelen

ik zou gewoon even opnieuw flash installeren

Laatst bewerkt:
Hmm, ik heb de Flash Player opnieuw geïnstalleerd maar ze doen het nog steeds niet...

Youtube filmpjes doen het overigens wel..

misschien nog silverlight installeren van microsoft

heb je volgens mij nodig bij filmpjes van rtl weet niet of het hetzelfde is als op ajax en eredivisie websites

als ik recht muis knop op zo een filmpje sta is het toch wel echt de flash player die je nodig hebt

dus het is wel vreemd dat hij het niet doet installeer firefox anders even opnieuw

Laatst bewerkt:
Ik heb firefox opnieuw geïnstalleerd en ik heb silverlight opnieuw geïnstalleerd. Niks werkt. Misschien dat ik, na de update naar 6.0 firefox, nog iets anders heb geinstalleerd waardoor het niet werkt. Al heb ik geen idee wat dat kan zijn... Dus eigenlijk zitten we hierzo op een dood spoor:P

ja ik moet wel zeggen dat ik het toch best vreemd vind dat hij het nog steeds niet doet

probeer is google chrome of hij daar wel de filmpjes in laat

en met opnieuw installeren heb je het eerst wel helemaal verwijderd voordat je het opnieuw geïnstalleerd

verwijder het eerst inclusief je adobe flash player start je pc opnieuw op

en installeer dan eerst firefox en dan adobe en kijk is of het dan werkt

kan ook nog steeds vlc player proberen te installeren ook ff opnieuw en dan mozilla plugins installeren aanvinken in de installatie

het zal wel niet het probleem zijn maar uitgesloten is altijd beter doe dit ook nadat je firefox hebt geïnstalleerd

Wat rapporteerd deze pagina als flash plugin?
https://www.mozilla.org/nl/plugincheck/#

In mijn Firefox 6 heb ik flash 10.3.xx en de filmpjes van ajax.nl werken hier ook niet. (laatste VLC player geïnstalleerd + mozilla plugin)
Filmpjes op de Ajax site gaan via Flash en werken bij mij wel via IE 9.

Als ik naar die site ga, zegt ie dat mijn shockwave flash gewoon up-to-date is.
Maar jij hebt dus hetzelfde probleem als ik?

Yep. Op een andere pc was er een ander Flash probleem. Daar detecteerde Firefox de Flash dll van Foxit Reader (PDF reader), ben ik ook een tijdje mee bezig geweest voordat ik daar achter was.

Wat dat betreft begin ik me te ergeren aan mijn geliefde Firefox. Sinds het rushen van de releases gaat er meer en meer de mist in. Vandaag maar een alternatief (Iron) uitproberen. Vooral de RSS feeds vind ik slecht geïmplementeerd bij andere browsers, dat doet Firefox het best naar mijn idee.

Terugkomend op dit probleem. Geen idee wat hier aan te doen is. Heb net even getest, de filmpjes op ajax.nl werken ook niet in Iron. Daar blijft het beeld ook zwart. Vreemd, vreemd, vreemd.

probeer is java te installeren als je dat nog niet hebt misschien werkt het (geen idee of het er wat te maken mee heeft)

en misschien werkt het via google chrome wel dat is een andere internet browser

ik weet dat firefox heel goed werkte

maar ik zelf begin me nu ook een beetje te ergeren aan hoeveel bugs ze met de nieuwste update hebben

Iron is gebaseerd op Chrome maar dan zonder de 'spyware' van Google. Daar werkte het voor mij dus ook niet in.

Laatste Java is bij mij geïnstalleerd (versie 6 update 26), alleen de console werkt niet in firefox dankzij het briljante nieuwe release systeem van Mozilla.

misschien nog iets om te proberen

hebben jullie via internet explorer & firefox de flash player geprobeerd te installeren

zit namelijk verschil in

misschien lost dat het op

Bij mij zijn beide laatst (afgelopen week) bijgewerkt.

De filmpjes op ajax.nl spelen wel in IE9 maar niet in FF6. Beide Flash versies zijn de laatste voor het platform.
Dus dan is of FF niet goed of de website is verkeerd gecodeerd voor FF. In beide gevallen denk ik niet dat wij er iets aan kunnen doen op dit moment behalve IE gebruiken voor de filmpjes.

**Filmpjes van ajax.nl laden wel in FF als je gebruikmaakt van IE Tab 2**

Laatst bewerkt:
Even terugkomend op filmpjes van eredivisielive.nl, deze doet het bij mij wel in Firefox/Iron/IE
AjaxTV dus alleen in IE/Firefox (IEtab aan)

Hmm vreemd, dat filmpje doet het bij mij in Firefox niet, alleen in Internet Explorer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan