Welke Laptop?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Ik denk dat je qua merk beter voor deze kiezen voor jouw doeleinde voldoende geschikt.

Laatst bewerkt:
Daar zit weer een relatief oudere processor in.Als je voor dat budget een i5 kan krijgen dan zou het mijn voorkeur hebben.Maar goed...dat is aan jezelf.Net als dat je liever geen ASUS wilt hebben.Daar heb jij je eigen redenen voor net als ik bij Acer

Ik vind ze er lelijk uit zien, aangezien ik er 3 jaar mee moet doen elke dag op school. En ook gewicht speelt mee.

Ik weet ook dat Acer niet perfect is, maar als je naar specs kijkt, dan raak je wel in verleiding.

Ja en qua specificatie zijn de Asussen beter als de acer en de Sony

Zoveel meer heeft de Acer idd niet.Tenminste niets iets waarvoor ik direct op de fiets zou springen.

Maar wel achterop? ik zou niet weten wat bij de jouw Asus zit een betere processor en bij de mijne is de processor gelijk maar deze heeft weer een losse videokaart.

Ben zoekende maar volgens mij gaat het haast niet lukken maar volgens mij was of is de Acer ook zwart maar dit even terzijde;);):d:d maar kijk even verder:thumb:

Ps misschien deze wel en I3 maar ook een losse videokaart en niet zwart

Laatst bewerkt:
Ik zie hier de, Acer Aspire 5750G.
549,- ik heb geen geen link want zit op me mobiel, hij staat op bol.com je kan hem niet missen. Zouden jullie mening willen geven over deze laptop, het is een i5.

Als jij geen problemen hebt met Acer dan wat let je?
Is wel tegen de kleurvoorkeur in....;)

Na ja..grijzig dan.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan