Welke Laptop?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit is echt de laatste, denkt u dat dit een betere aankoop is? Qua specs gezien.

Hoi,

Gezien het merk is het 1 van de betere merken en bijna gelijk aan de Samsung qua specificatie alleen de videokaart is toch wel een aardig stukje slechter als die van de samsung

Ik zal denk geen verschil zien tussen het beeldkwaliteit van de samsung en de toshiba denk je wel?

Nee qua beeld niet maar weet niet of je gamed daar zou het wel wat verschil kunnen geven.;)

Dus eigelijk zit het zo, de toshiba zou meer aankunnen qua games, maar de samsung heeft een mooier beeld?

Hoi,

Nee de Samsung kan de games wat beter aan, qua beeld zal je geen verschil zien.

Maar dat snap ik dus niet, want de Toshiba heeft gewoon 6GB ram, dan zou je daar toch beter op kunnen gamen?

Hoi,

Je 6 gig bepaald niet alleen of je wel of niet kan gamen je videokaart heeft een groter aandeel hierin. en 4 gig is over het algemeen wel genoeg om te gamen.

Videokaart bepaald toch meer de kwaliteit van het beeld? Niet de snelheid?

Als je naar de toekomst kijk, dan zal over 3jaar 4GB ram toch tamelijk weinig zijn?

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Nee echt videokaart is meer van belang als geheugen bepaald het aantal fps wat ten goede komt van games en geheugen kan je later nog wel verhogen maar lukt vaak niet met de videokaart in een notebook

Laatst bewerkt:
Ik zal er niet veel mee gamen, gewoon voor school.. Is de toshiba dan wel beter?

Hoi,

Ja Als je het zo stelt is de Toshiba beter als de Samsung zoals eerder gezegd het is 1 van beter merken

Hoi,

Wat meer geheugen maar weer wat slechtere videokaart, dus als je inderdaad hem alleen voor school wilt gebruiken dan ja dan zou ik ook de Toshiba kopen

Oke dan weet ik genoeg, ik heb namelijk thuis een desktop met een Core2Quad 3GB Ram, met 1GB Nvidea 9800GT kaart. Dus daar game ik dan op!
Ja het is een groot bedrag en wil graag veel weten en beste van beste van dat geld.

Hoi,

Begrijpelijk dat je waar voor je geld wil wie niet;);)

Misschien is het een beetje persoonlijk geworden overigens, had die Samsung online besteld en was zogenaamd op voorraad. Na 1week wachten zou die UITERLIJK gister binnen zijn. Ook zou de eigenaar me nog bellen maar niks gehoord. Kom gister ochtend binnen en weer gevraagd, zegt die gek dat ik hem maar in eindhoven moet ophalen of wachten tot maandag. Naja morgen ga ik Toshiba halen bij BCC den bosch heb toch pas 11uur les.

Hoi,

Ik zou toch even voor de zekerheid kijken of je van de bestelde Samsung nog af kan en anders even afmelden anders zit je eerdaags met twee. weet de verkoop regels niet dus voorzichtigheid is geboden.;)

Zojuist een email gestuurt, ben nu aan kijken. Heb geen aanbetaling gedaan.

Oke dan wordt het afwachten neem aan dat de shop om21.30 gesloten is , misschien lees ik nog wel hoe of wat en hoe de Toshiba bevalt. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan