Ik zoek een koele en stille kast!

Status
Niet open voor verdere reacties.

haaswijk

Gebruiker
Lid geworden
23 mei 2006
Hallo allemaal,

ik ben van plan om mijn standaard micro ATX-kast te vervangen ivm warmteproblemen en geluidsoverlast. Wanneer ik spellen als CoD Black Ops of Starcraft 2 draai op een fatsoenlijke resolutie wordt m'n PC extreem warm en valt regelmatig helemaal uit tijdens een spel. De kast maakt ook zeer veel lawaai in idle-stand.

Ik zoek dus een koele maar vooral ook stille behuizing voor de volgende hardware:

Mobo: ASRock H55M-GE
CPU: Intel i5 650 @ 3,2 Ghz
RAM: 4 Gb
VGA: Radeon HD 4850
HDD: Samsung 2 Tb SATA-2

Er is niets overgeklokt. Heeft iemand goede suggesties voor een degelijke behuizing?

Alvast bedank!

Als je een andere kast wil, koop er dan ook gelijk Nexus DampTek foam's bij, om het geluid te dempen.

Het budget is rond de 200 euro max. Ik heb geen plannen om de hardware verder uit te breiden.

Als je een andere kast wil, koop er dan ook gelijk Nexus DampTek foam's bij, om het geluid te dempen.

Zal dit spul niet ook de warmte isoleren in de kast? En waar precies moet deze foam worden aangebracht?

Is de huidige geluidproductie van de kast of de onderdelen? Een goede kast kan veel dempen, maar niet alles. voor dat bedrag zou je ook naar een stille waterkoeling kunnen kijken.

Ik heb zelf een stille antec kast met waterkoeling en dat is zelfs met twee videokaarten redelijk stil

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan