Videokaart pakt de driver niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Meho04

Gebruiker
Lid geworden
20 sep 2011
Beste Helpmij-ers

ik heb gister windows vista van mijn laptop verwijderd (packard bell tn65) ik wil dus die drivers downloaden (vanaf packard bell site) maar die drivers zijn alleen beschikbaar voor windows vista en windows 7. Maar ik heb er windows xp op geinstalleerd.

Kan iemand mij verder helpen?

Het gaat om de videokaart ati mobility radeon hd 3430

mvg

Meho04

Laatst bewerkt:
Als ik problemen met drivers handmatig te vinden krijg' schakel ik altijd '' Driver Genius pro. '' in, via die app. het lukt altijd laatste driver te vinden en zelf's automatisch ook te installeren..... :thumb:

Welkom op Helpmij...

Meestal is het advies om je driver op te halen op de site van je fabrikant.In dit geval dus bij Packerd Bell.
Dus je juiste type van je laptopje opzoeken en daar de driver halen.(Ga er wel even vanuit dat die xp ondersteuning heeft)

EDIT: neen dus zie ik.
pak je wel de juiste xp versie??

Laatst bewerkt:
Welkom op Helpmij...

Meestal is het advies om je driver op te halen op de site van je fabrikant.In dit geval dus bij Packerd Bell.
Dus je juiste type van je laptopje opzoeken en daar de driver halen.(Ga er wel even vanuit dat die xp ondersteuning heeft)

En dat is helaas het probleem, hij heeft geen windows xp ondersteuning. Is er geen applicatie die het soort kan converten?

:d Hier heb je ook directe adres voor klik op en geef je daar jouw juiste videokaart aan en het moet lukken ...:thumb: KLIK HIER !

:d Hier heb je ook directe adres voor klik op en geef je daar jouw juiste videokaart aan en het moet lukken ...:thumb: KLIK HIER !

Werkt niet via die manier, moet via packard bell site doen, maar die videokaartdriver ondersteunt alleen windows vista en 7.

:confused: Dat bedoel ik nu dus met app. > Driver Genius pro. < die programmaatje regelt automatisch voor je driver ongeacht in welk je OS hebt ... :confused:
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
En..... i.v.m. Packard Bell driver site is het helemaal niet van belang ...of je daar driver afhaalt , ALS je maar juiste driver kan vinden .... :thumb:

Laatst bewerkt:
:confused: Dat bedoel ik nu dus met app. > Driver Genius pro. < die programmaatje regelt automatisch voor je driver ongeacht in welk je OS hebt ... :confused:
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
En..... i.v.m. Packard Bell driver site is het helemaal niet van belang ...of je daar driver afhaalt , ALS je maar juiste driver kan vinden .... :thumb:

Op de AMD/ATI site word ik juist doorverwezen naar de Packard Bell site :)

Maar ik zal even driver genius pro proberen.

alvast bedankt

Het programma maakt me niet wijzer, het probleem is dat ik voor dat programma moet betalen.

Je zou een poging kunnen doen met de Omega drivers: link

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan