Cd lezer steeds opnieuw installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Senze

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2010
Hallo

ik zit hier met een vervelend probleempje... Mijn cd station moet heletijd opnieuw geïnstalleerd worden volgens de pc. Hij zegt dat er een nieuwe hardware is gevonden en installeert di dan ook maar daarna komt er een melding waarin staat dat ik mn pc moet heropstarten om de lezer te laten werken, als de pc heropgestart is doet hij weer helemaal hetzelfde... Wat nog vervelender is is dat ik mijn softWare voor m'n USB(voor verb. Met internet) niet kan installeren dus zit ik zonder internet.. een deftige virusscanner om een mogelijke virus op te sporen di dit probleem veroorzaakt zal het ook niet oplossen.

Laatst bewerkt door een moderator:
een antivirus programma is ook bedoelt om problemen te voorkomen.
Niet om ze naderhand op te lossen.
Dat is een beetje als het kalf verdronken is,dempt men de put.

Voor een waarschijnlijk hardware-matig probleem schuif jij iemand een software-matige oplossing voor? :rolleyes:

___

@ Senze,

Draai de computer eens los, en kijk of de kabels achterin de CD/DVD speler er nog goed in zitten. (1 van de beide kabels die er op aangesloten zijn gaat naar het moederbord, kijk of die aan beide kanten goed aangesloten zit en niet beschadigt is)

er staan genoeg antivirus programma's op maar die zijn niet geupdated omdat de pc al een lange tijd heeft stil gestaan
en Mbam draaien zal niet gaan zonder internet..

@Probleempjes, zal het eens proberen

Draai de computer eens los, en kijk of de kabels achterin de CD/DVD speler er nog goed in zitten. (1 van de beide kabels die er op aangesloten zijn gaat naar het moederbord, kijk of die aan beide kanten goed aangesloten zit en niet beschadigt is)

Als dit niet helpt, kan je nog proberen de voedingstekker op je cdspeler te wisselen met een andere. Voor hetzelfde geld kan het ook zijn dat je voeding niet helemaal jofel meer is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan