PC dood??

Status
Niet open voor verdere reacties.

moriceh

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2009
Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen. Vanavond "hing" de PC, en kreeg hem niet aan de praat. Nog even cntr alt del gedaan en verscheen wel dat google desktop niet reageerde, maar daarna reageerde de PC helemaal niet meer. De PC uitgedaan en opnieuw gestart, maar hij blijft het scherm met het "intel inside" logo tonen zonder dat er verder wat gebeurt. Ik heb als laatste handeling niet veel bijzonders gedaan op de PC.

Is dit een kapot moederboard? Hoe kan ik nog iets doen? De PC reageert nergens op!! Volgens mij start hij helemaal niets op.

Help aub!

Hoi,
de pc al eens opengemaakt? Dan kun je precies zien wat er gebeurt (of niet) bij het opstarten.
Hoe oud is je pc? Indien ouder dan 5 jaar dan zou ik de CMOS-batterij eens vervangen (C2032).
Controleer iig als je hem open hebt of alle fans beginnen te draaien etc. het kan ook zijn dat je voeding stuk is, het hoeft niet perse direct het mobo te zijn.

Laatst bewerkt:
Allen,
Bedankt voor jullie hulp. Had al bijna een nieuwe PC gekocht. Uiteindelijk dus de batterij vervangen en hij starte meteen op.
PC is inderdaad een 5.5 jaar oud. Type Medeon van Aldi, altijd perfect gedaan. Eenmaal de voeding vervangen.

Gr.
Morice

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan