Beeldscherm geeft soort gekleurde ruis.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Swem
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Swem

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2011
Hallo mensen,

Ik heb sinds een dag of 2 een probleem met mijn computer.
Al bij het opstarten krijg ik een soort van gekleurde ruis, deze is zo doordringend dat ik niet op het beeld kan kijken om het eventueel op te lossen.
Ik heb een ander beeldscherm aan de computer gehad en deze had hetzelfde probleem.
Het probleem ligt dus niet in het beeldscherm, maar in de computer.

Om te beginnen heb ik de computer open gehad om te kijken of er echt totaal iets mis was binnenin, maar ik als onervaren computer monteur kon natuurlijk niets opmerken.
Ik heb al gegoogled maar kon niets vinden over dit probleem en vroeg mij af of iemand hier mij kan vertellen wat er mis is met mijn geliefde computertje?

Bij voorbaat dank,

Swem

Check of je kabel VGA kabel.

Of het wel goed vast zit. Of als hij gewoon kapot is. Check dit eventueel met een andere computer.

Hoi
welkom op Helpmij
wat heb je precies voor 'n pc en heb je een onboard grafische chip of een insteek (PCI/PCIE) kaart?

*KNIP*
Het kan ook aan de instellingen liggen, of een soft/hardwarematishe fout zijn zoals mijn vader eens had, hij stopte er een extert beeldscherm in, fouten, hij nam hem eruit en stopt hem er opnieuw in, reageren als een trein! En dat gebeurde toen altijd!

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi
welkom op Helpmij
wat heb je precies voor 'n pc en heb je een onboard grafische chip of een insteek (PCI/PCIE) kaart?

Ik heb een Acer Aspire m3610 en ik heb geen ideee of ik een onboard of insteek heb.
Binnenin de computer is er niets veranderd.

*KNIP*
Het kan ook aan de instellingen liggen, of een soft/hardwarematishe fout zijn zoals mijn vader eens had, hij stopte er een extert beeldscherm in, fouten, hij nam hem eruit en stopt hem er opnieuw in, reageren als een trein! En dat gebeurde toen altijd!

Ik heb er al een extern beeldscherm aan gehad maar op deze kreeg ik dezelfde ruis.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan