Wel goed beeld, geluid is enkel ruis

Status
Niet open voor verdere reacties.

jurrege

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 okt 2011
Goedemiddag,

Ik heb hier een vrij ouderwetse JVC televisie, zo'n bakbeest zeg maar. Nu heb ik laatst de kanalen opnieuw proberen in te stellen omdat ik er een paar miste. Nu heb ik alleen een probleem met het geluid via de kabel. Het beeld is prima, maar als geluid is er enkel ruis. Ik heb geen idee waar het vandaan komt. Ik heb de kabel gecontroleerd op een andere tv en daar deed het geluid het gewoon. Ik heb ook een XBOX op de tv aangesloten en daar doet het geluid het ook gewoon goed. Weet iemand waar dit aan kan liggen?

Dank voor de hulp alvast.

Bedankt voor de snelle reactie! Het probleem is verholpen. Dankzij de handleiding (niet van de JVC die ik heb, maar een soortgelijk volstond). Blijkbaar doet het geluid het alleen als met het zoeken naar kanalen de taal op Frans staat. Heeft niet met de taal van het menu te maken maar met het systeem waar hij naar zoekt... Weer wat geleerd!
Dank voor de hulp!

Bedankt voor de snelle reactie! Het probleem is verholpen. Dankzij de handleiding (niet van de JVC die ik heb, maar een soortgelijk volstond). Blijkbaar doet het geluid het alleen als met het zoeken naar kanalen de taal op Frans staat. Heeft niet met de taal van het menu te maken maar met het systeem waar hij naar zoekt... Weer wat geleerd!
Dank voor de hulp!

Dat is goed nieuws. Graag gedaan. En veel plezier. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan