Google account verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0139

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2011
Hallo,

Ik wil heel erg graag van een oud Google account af. Het probleem is dat het e-mailadres gekoppeld is aan een (nu) niet meer bestaand tiscali adres. Ik hier geen telefoonnummer aan gekoppeld heb en de beveiligingsvraag niet meer weet.. (laatst gebruikt in 2007 aan de foto's te zien)

Dit is ook de reden dat ik er van af wil, er staat erg vervelende foto's op, Google zelf reageert niet op mijn verzoeken...

Weten jullie nog een manier om dit account geheel te verwijderen?

- Mocht dit topic niet in deze categorie passen, mijn excuses!

Kun je wel inloggen op je account?
Zo nee, dan is het helaas pindakaas (ik zou hier zelf verder absoluut niet wakker van liggen, wat er ook in je emailtjes moge staan).

Tardis

Nee inloggen lukt niet. Ik heb wel beschikking over mijn gebruikersnaam.. Maar de foto's die ik vroeger online heb gezet (publiekelijk) zou ik erg graag verwijderd hebben..

Er is hier niet één of andere google service voor?

De aanmeldingsgegevens kun je per sms laten sturen volgens de help.

Ja, maar deze heb ik bij dit account niet aangegeven, en kan dit ook niet doen omdat ik inloggen moet. Zoals ik zei dit is een oud account, maar wel met vervelende openbare foto's die ik weg wil hebben..

Zul je toch echt bij Google aan moeten kloppen.
Als zij je niet kunnen/willen helpen omdat je niet voldoende info kan geven, tja, dan heb je pech gehad.

Tardis

Je moet geduld hebben bij google, ik heb ooit eens dezelfde problemen gehad. maar ben toen netjes geholpen (na 6 weken ofzo)
Plaats het in het google engelse support forum en de nederlandse!

Maar je kunt pech hebben als je niet kunt aantonen dat het emailadres van jou was.

Anders kan iedereen zomaar spullen verwijderen of wachtwoorden laten wijzigen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan