ISRA-punt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bratox

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2004
Hallo allemaal,

Ik ga over een maand verhuizen naar een nieuwe woning waar ik dus internet voor wil aanvragen. Het liefst gewoon ADSL en daar is dus een ISRA-punt voor nodig. Nu weet de huiseigenaar niet zeker wat het ISRA-punt zou moeten zijn en of deze er is. Hij heeft mij een foto gestuurd van wat hij denkt dat het is en ik denk dat hij gelijk heeft maar ik wil het toch graag even verifiëren door het aan jullie voor te leggen. Kunnen jullie mij vertellen of hij gelijk heeft? Zie deze foto (link).

Alvast bedankt!

Gr,
BJ!

ISRA punt is normaal een doosje te zijn met: KPN of PTT erop. Het is wel de juiste soort kabel, maar van het type wat na de ISRA komt. Dit is binnenhuis-kabel. Het echte isra punt zit waarschijnlijk aan de andere kant van die kabel

ISRA punt is normaal een doosje te zijn met: KPN of PTT erop. Het is wel de juiste soort kabel, maar van het type wat na de ISRA komt. Dit is binnenhuis-kabel. Het echte isra punt zit waarschijnlijk aan de andere kant van die kabel

Maar als ik het goed heb is dit wel gewoon de kabel waar ik de splitter en vervolgens modem eventueel aan zou moeten brengen toch? Die dikke kabel zie ik er volgens mij achter zitten en deze kabel lijkt uit iets van een kastje te komen. Of zie ik dat verkeerd?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan