port forwarden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe kom je dan ook op port > 25565 < ?? op hetzelfde manier je net zolang dezelfde aantal nmrs. moet daar intypen totdat je nie groen licht krijgt ..:confused:

Hoe kom je dan ook op port > 25565 < ?? op hetzelfde manier je net zolang dezelfde aantal nmrs. moet daar intypen totdat je nie groen licht krijgt ..:confused:

poort 25565 is de standaart poort voor minecraft.
en moet ik echt IEDER nummertje daar intypen o.0

Maar jijzelf zei dat die port werkt niet bij jou ?? :confused: dus heb je automatisch een andere nodig, of is wat anders aan de hand in je PC ? moet je nie ook bij je firewall dezelfde port toestemming verlenen ??

Maar jijzelf zei dat die port werkt niet bij jou ?? :confused: dus heb je automatisch een andere nodig, of is wat anders aan de hand in je PC ? moet je nie ook bij je firewall dezelfde port toestemming verlenen ??

ik heb niet gezegt dat hij niet werkte maar ik heb wel gezegt dat ik hem niet open kreeg.
in mijn eerste post staat dat hij WEL werkt als ik 1 PC op de modem heb aangesloten.
maar ik heb 4 PC's.
en met 4 PC's werkt het opeens niet meer.

:confused: Ach dat is ook weer anders, meerdere PC's op een port ...:confused: die weet echt nie hoe die werkt ..sorry maar nu iemand anders hier moet bijspringen, met een andere oplossing...:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan