Google verbindt me door naar verkeerde sites

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robbie1304

Gebruiker
Lid geworden
12 okt 2011
Hallo!

Ik heb al een hele tijd problemen met google. Na wat gegoogle heb ik ontdekt dat dit een redelijk vaak voorkomend probleem is, en ik heb dus ook al heel wat remedies geprobeerd (kan wel niet meer zeggen welke :(), maar niets werkt tot nu toe. Misschien kan iemand me hier helpen?

Dit is het probleem:
Wanneer ik iets wil opzoeken met behulp van Google, dan is er nog geen probleem. De zoekresultaten komen gewoon op de pagina te staan. Maar wanneer ik dan op een van de resultaten (op de link) klik, dan word ik vaak naar een verkeerde pagina gestuurd. Dit is dan vaak een pagina met reclame of met een wedstrijd om een I-phone,... te winnen, maar soms ook gewoon een lege pagina. Dit probleem treedt bijna altijd op, en dan moet ik soms tot 7 keer dezelfde link openen om uiteindelijk op de juiste site te komen. Echter, in heel uitzonderlijke gevallen, lukt het ook van de eerste keer.

Mijn virusscan (McAfee) vindt geen problemen, en Malwarebytes evenmin...

Kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt!
Groetjes Rob

Laatst bewerkt:
dit doet me inderdaad denken aan een virus zo iets is een halfjaar ofzo een keer in het nieuws geweest

Heb je het ook met een andere brouwser?

Ik dacht eigenlijk van wel, maar nu ik het net met IE uitteste (ik werk normaal met Google Chrome), lukte het gewoon. Dus nu ben ik er niet helemaal zeker van...

je kan chroom verwijderen computer opnieuw opstarten en opnieuw instaleren kijken of het probleem is opgelost

scan je pc ook even met een anti malware programma

link staat onderin me handtekening !

Met malwarebytes had ik al een paar keer gescand, en die vond niets (net als mijn virusscan)...

Heb Chrome opnieuw geïnstalleerd en voorlopig lijkt het te werken... Mocht er toch nog iets fout lopen, laat ik het wel weten! Stom dat ik daar zelf niet aan gedacht had :o

Bedankt!

Het probleem is een dag opgelost geweest, maar dan is het gewoon teruggekomen. Het lijkt me echter zeer onwaarschijnlijk dat ik opnieuw malware heb binnengehaald, dus denk ik dat het gewoon terug het eerdere probleem was dat opnieuw de kop is opgestoken...

Iemand een andere oplossing wat ik kan doen?

Alvast bedankt!

Raar... werkt in Internetexplorer alles nogsteets wel goed ?

Laatst bewerkt:
Ja, behalve dat het dan 10 keer trager is dan chrome, werkt het inderdaad wel goed :s

Dat IE langzaamer word met de jaren is gebruikelijk ;)

Heb je de invoertoepassingen van IE al uit staan, (die vertragend werken ?)
Heb je al IE9? of draai je XP dan is IE8 de nieuwste versie

Ik gebruik inderdaad nog een oudere versie van IE (heb wel windows 7), maar het is niet echt de bedoeling om internet explorer te gaan gebruiken i.p.v. chrome... Ben twee jaar geleden overgeschakeld omdat ik veel problemen had met IE (liep heel vaak vast), en toen heb ik ook ontdekt dat chrome ook echt gewoon een heel pak sneller is.

Echter is het inderdaad niet goed om een verouderd programma te laten staan en daarom ben ik nu aan het updaten naar IE 9, maar graag zou ik toch nog een oplossing vinden voor chrome :s

alvast bedankt!

Helaas kan ik je met chrome niet verder helpen :(
En gezien je vraag al oud is stel ik voor :P ookal mag het niet je vraag opnieuw te stellen
Probeer toch ff in IE9 de invoertoepassingen die vertraagd opstarten uit te zetten en zie hoe snel IE kan zijn :)

Heb nog een ander redmiddel gevonden: SuperAntySpyware... Vond plots 319 items (318 track cookies, en zelfs 1 trojaans paard)... Zijn verwijderd en nu lijkt het (weer) opgelost te zijn... Maar we zullen maar niet te vroeg victorie kraaien...

In elk geval bedankt voor de hulp!

als je ccleaner gebruikt ruimt hij alle coockies op.
probeer dat maar eens. kan misschien helpen??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan