Lexmark X5495( all in one) na installatie van Driver geen printer te vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robert Vervloet

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2008
Omdat de printer niet meer afdrukte heb ik hem verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.Na de installatie kon ik hem via het configuratiescherm hardware en geluiden - printers,niet zien ;dit
geeft een leeg venster.Besturingssysteem Vista home premium.Ik kan dus ook niet afdrukken.Als ik wil afdrukken verschijnt er een venster " installeer eerst de soft ware".Ik heb de software verschillende keren geïstalleerd, zowel vanaf de CD als vanaf het internet, helaas te vergeefs? Kan iemand mij helpen de printer te vinden? Kopïeren met de printer lukt wel!

Sorry, dat ik de vraag opnieuw moet openen.Bij de laatste installatie via internet verscheen de printer in het configuratie scherm en werd er een proef pagina afgedrukt. Daarna heb ik nog één document kunnen afdrukken, daarna niets meer? In het printervenster verschijnt als status afdrukken en geen enkele foutmelding?Lexmark solution center kan ik niet openen? Na afsluiten en opnieuw starten, is het printervenster verdwenen? Kan iemand mij helpen?

Laatst bewerkt:
Als het nog niet opgelost, is zou ik even de status van je topic terug aanpassen.;)

In je eerste bericht of blauwe balk klikken op :Zet status niet opgelost.

Beste,
Toch nog even een poging om mijn printer aan de praat te krijgen, daarom nog volgende mededelingen:
1 Ik heb de driver nog verschillende keren geïnstalleerd. Na de installatie wordt geen test pagina afgedrukt, maar verschijnt er een venster met volgende boodschap:"een snelkoppeling ontbreekt zoek naar lxdvpswx.exe"
2 Of ik de software nu installeer vanaf de CD of vanaf website van de fabrikant, geeft het zelfde resultaat, niets dus?

Nog deze aanvulling:
1 na en nieuwe poging staat de printer als gereed genoteerd.
2 wil ik een test pagina afdrukken dan staat in het printer venster de status " afdrukken ", maar er gebeurd niets?
Wat moet ik nog meer doen? Na een opstart is het printer icoon in de taakbalk verdwenen?

Groetjes,
RV

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan