Iso branden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

tiemod

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2009
Ik wou graag een iso bestand branden op een dvd dl van verbatim (8.5 gb)
Alleen waneer ik een lege dvd in me brander stop en wil branden, dan geeft deze gaan dat dit bestand te groot is om te branden. Ik kan dan kiezen om door te gaan met branden.Maar kan ik dit bestand dan nog wel afspelen? Of weet iemand een manier om deze iso bestand kleiner te maken maar toch werkend blijft?

Alvast bedankt.

Waarmee brand je en hoe groot is de ISO?
IMGburn kan deze goed op DVD branden op de juiste manier.

Bestand is 8,13gb en ik wou hem branden met dvd decrypter. Normaal lukt dit altijd maar nu is het bestand groter. Voor de hand liggend andwoord is : Andere dvd. Maar mocht dat zo zijn,welke moet ik dan gebruiken? Of nogmaals kan ik hem kleiner maken en toch werkend blijvend?

Als ik even met Google zoek, kom ik op IMGburn uit om Xbox games te banden. Met de nodige aanpassingen om deze goed te branden. Neem aan dat het een download van een Xbox game is?

IMG burn ook geprobeert. blijft aangeven dat het bestand te groot is. Jij zegt met de juiste aanpassingen? Wat zou ik in dat programma moeten aanpassen ?

Laatst bewerkt door een moderator:
Even op Google kijken, staan handleidingen genoeg. Verwijs niet gauw naar Google, maar we komen op een vlak wat Helpmij.nl niet zo leuk vindt.;)

Ik ben niet zo handig met google ;) pm ff als je wilt goed?

Hoe moet ik het op google zoeken?

Het is niet nodig te citeren als je direct reageert. De topics worden anders zo lang, met dezelfde tekst.

De juiste zoek/trefwoorden inkloppen. Je weet wat je wil dus, lijkt het me niet zo moeilijk.

Heb idd gezocht.. kom met instellingen die ik al erin heb staan. Verkleinen van het iso bestand is dat mogelijk ?

Gebruik even de "Reageer op vraag" knop of helemaal onder op de pagina de "snel reageren" optie. Ik pas niet voor niet je vraag aan met een duideklijke reden.;)

Game ISO verkleinen is lastig en niet zomaar te doen.

Maar het valt me op dat de spellen van de xbox de laatste tijd wat groter zijn dan de 8.5 gb die ik heb. Wat moet ik daarmee doen dan om het toch te kunnen afspelen op de xbox ?

Kan best dat men andere duallayer gebruikt om juist het kopiëren tegen te gaan. Zie link naar Wiki, dat er ook nog duallayers met een iets grotere capaciteit bestaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan