kader rond tekst

Status
Niet open voor verdere reacties.

JEPEDEWE

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 jun 2006
Hallo,

Het lukt me niet om een kader rond tekst te plaatsen
Ik stuur het document mee
de bedoeling is dat op blad 1 er een kader komt net onder deze die er nu al staat, waarin alle tekst staat die er nu ook onder staat...
Dus 1 kader rond Alle tekst op blad 1..

het gaat om tekst die uiteindelijk een formulier moet worden met verschillende onderverdelingen. Trek ik een kader dan krijgen verschillende groepen tekst ook verschillende kaders. Eerts de kader tekenen en dan de tekst erin plaatsten lukt ook niet...

Graag een handje
JP

Bijlagen

Je zou er een "text box" omheen kunnen zetten. Lijkt me toch dat dat mogelijk is?

Mocht dit niet lukken kun je ook gewoon een rechthoek tekenen in paint en dan "achter de tekst" plaatsen. Heb je ook een vak eromheen, is alleen niet wat je zoekt denk ik.

edit: Heb er zelf 2 seconde mee aan gekloot. Gewoon tabel om het geheel gezet en vervolgens de "borders" aangepast. (sorry engelse versie hier, weet zo niet hoe het genoemd wordt in het NLs bij word?)

Dit is het resultaat: *kuch* uploadfout.

Probeer zelf maar even dan!

Laatst bewerkt:
Ga in word naar je document. Selecteer de tekst, dan ga je naar randen en arcering, staat ergens onderin. Klik dan op paginarand. Dan op kader en dan oke.

Ik heb het net zelf gedaan op jou document. Het werkt. Ik heb alleen een enter gegeven in de eerste twee regels (boven in jou document) stond iets te hoog.
Ik heb toen dat kader daaromheen weggehaald.

Vervolgens het hele blad 1 (met tekst) geselecteerd en gewerkt zoals bovenstaand. Later heb ik de twee bovenste regels geslecteerd en daar gewoon een buitenrand om heen gedaan. Bedoel je dit. Klik hieronder. En zie mijn resultaat. Laat eens weten want ik vind dit ook wel interessant. Ik hoop wel dat je dit bedoeld. ;)

http://eefvanmerkestein.files.wordpress.com/2011/08/bart-mill-test-1.doc

Laatst bewerkt:
Niet OK maatje,
er komt inderdaad een kader rond het ganse blad en niet ALEEN rond de geselecteerde tekst...
Is de bedoeling niet
Ik heb pagina's waar ik bvb 3 kaders nodig heb...
JP

nu lukte het me wel... als ik de oorspronkelijke tekst weg doe, kader kies van 1 op 1 en dan de boel er in kopieer..

Alle, we kunnen weer verder prutsen!

merci
JP

heb hier van jullie al zoveel hulp gehad..;
je zou voor minder donateur worden!
topmensen, stuk voor stuk!
merci
(en tot binnenkort)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan