WIFI werkt niet meer op mobiel

Status
Niet open voor verdere reacties.

KarlijnW

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 okt 2011
Goedemiddag:)

Ik heb mijn galaxy S nu al 7 maanden en WiFi heeft het altijd gedaan. Maar zojuist heb ik een nieuwe SIMkaart ontvangen voor mijn galaxy S. Ik heb die er in gedaan en WiFi deed het nog steeds prima. Alleen mijn internet 3G deed het niet, want dit moest ik nog instellen. Maar nu doet plots WiFi het ook niet meer? Het ligt niet aan de router lijkt mij, want hij heeft het altijd gedaan.. En anderen hebben hier wél contact met WiFi. Wat is er aan de hand? Heb ik iets met mijn instellingen gedaan toen ik mijn 3G probeerde te maken? (Die het tevens nog niet doet)

Hij vindt het netwerk namelijk wel alleen probeert hij steeds tevergeefs contact te maken..

werkt je draadloze internet op andere aparaten wel bijvoorbeeld labtop?
dan weet je zeker of het aan je tele ligt je zou veder de fabrieks instelingen kunnen herladen dit zet alle oorspronkenlijke instellingen terug de code hiervoor is standaart 12345
succes!

werkt je draadloze internet op andere aparaten wel bijvoorbeeld labtop?
dan weet je zeker of het aan je tele ligt je zou veder de fabrieks instelingen kunnen herladen dit zet alle oorspronkenlijke instellingen terug de code hiervoor is standaart 12345
succes!

Ja het werkt prima om bijvoorbeeld mijn laptop of op andere mobiele telefoons. Hm balen maar dan moet ik dat toch maar proberen.. thanks

Ben ik ook mijn afbeeldingen kwijt als ik fabrieksinstellingen reset..?

ik denk het niet want hij zet alleen de instellingen terug maar voor de zekerheid zou ik er toch even een back-up van maken

werkte het?
anders is er nog 2 dingen die je kan doen
de code er opniew inzetten
of even naar de winkel gaan en daar je probleem uitleggen de kans is groot dat je dan gratis een reparatie krijgt of een niew toestel als dit binnen de garantie valt.
laat maar ff weten of het gelukt is ben beniewd

werkte het?
anders is er nog 2 dingen die je kan doen
de code er opniew inzetten
of even naar de winkel gaan en daar je probleem uitleggen de kans is groot dat je dan gratis een reparatie krijgt of een niew toestel als dit binnen de garantie valt.
laat maar ff weten of het gelukt is ben beniewd

Ik heb het gereset. Was wel apps kwijt beetje jammer maar hij doet het weer prima! ~Super bedankt :)

Ik hb een beetje hetzelfde probleem, alleen heb ik op heel veel plaatsen wel wifi en bij mijn vriend thuis doet hij het niet meer. Ik heb sinds 2 weken de samsung galaxy s2 die prima werkt met wifi. Bij mij thuis heb ik wifiverbinding via Telfort en bij mijn dochter met Ziggo. Mijn vriend heeft een KPN experia box. Het gekke is dat ik met mijn vorige telefoon (sony ericsson experia x10 mini )eerst wel gewoon verbinding had bij mijn vriend en van de ene op de andere dag niet meer. Ik heb nog steeds dezelfde simkaart in mijn Samsung zitten nu. Ligt het probleem misschien bij mijn simkaart

@Granit7,

Graag op de datum van een topic letten, deze is van 2011, dus al heel lang niet actueel meer. Oude topics mogen met rust worden gelaten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan