welke multimedia speler kan je me aanraden ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

frankdubbe

Gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2008
Rijke vrienden gaan op cruise, ze willen een multimedia speler die ook dvd- Video ts-
avi-divx- Ook srt files moeten aanvaard worden en moet compactible zijn met elek tv
welke speler raad u me aan
Prijskaartje -is niet van belang
grtz
frank

Heb hier een LG media speler staan, en die bevalt prima :)

LG-DP1-media-player-1.jpg

mvkSpeelt die dvds , video ts, divx mvk avi met externe srt-ondertitels allemaal netjes af

Ik heb een Ac-ryan playon die speelt tot nu toe alles wat ik hem voor zet
De popcorn-hour is erg goed( wel heel uitgebreid ) en die van western digital zijn ook erg goed ( vooral de interface vind ik erg prettig werken )

:) Geen multimedia speler maar een DVD BluRay Player van LG Type BD 550 en die spelt nog veel meer dan je hebt aangegeven....:thumb:
----------
vikuw8.jpg
---
P.S. ik kwam nog niets tegen dat die niet afspelen kan ...:D en die kost ....99€ ! ! ..:thumb:

Laatst bewerkt:
Ik doe t met een xtreamer,iets groter als een pak sigaretten...
Speelt alles af en heeft hdmi en component aansluiting zodat hij op elke tv af kan spelen.
Ik neem hem altijd mee naar het buitenland en het werkt perfect.

Kosten rond de 100 euro

:) Geen multimedia speler maar een DVD BluRay Player van LG Type BD 550 en die spelt nog veel meer dan je hebt aangegeven....:thumb:
----------
vikuw8.jpg
---
P.S. ik kwam nog niets tegen dat die niet afspelen kan ...:D en die kost ....99€ ! ! ..:thumb:
speelt die ook af van een externe hd ???

Ik doe t met een xtreamer,iets groter als een pak sigaretten...
Speelt alles af en heeft hdmi en component aansluiting zodat hij op elke tv af kan spelen.
Ik neem hem altijd mee naar het buitenland en het werkt perfect.

Kosten rond de 100 euro

functioneert de xtreamer als een Hd OF moet er een hd aangekoppelt worden

speelt die ook af van een externe hd ???
:D YEP ...op dit moment ( en die zie je stukje op foto ) is een van 2TB ( WD-MBook ) aangesloten vol met films en muziek verschillende'-n afspeel formaten ......:thumb:
ohuuc0.jpg

Laatst bewerkt:
In de xtreamer kan een 2,5" schijf,en er zijn nog usb poorten voor externe schijven of usb sticks

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan