Upgrade of wachten tot nieuw systeem?

Status
Niet open voor verdere reacties.

zerokil

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2008
Hoi,

Ik kan Battlefield 3 nu net draaien op low/medium maar nu zit ik te denken aan een upgrade;
Dit is mijn systeem nu:
2rpqkuv.png

Misschien is het een beetje te om je pc te upgrade voor alleen BF 3.

Daarom is misschien beter om even te wachten?
Wat zijn jullie suggesties?

owja de PC is van 2008.

mvg,

Zerokil

Laatst bewerkt:
Als je tevreden bent met hoe je bf3 nu speelt zou ik even wachten op een nieuw systeem. Als je bf3 echt ultra wil gaan spelen, zal je en je videokaart en je processor moeten upgrade denk ik, en dan misschien dus ook je moederbord

Edit:
Je maakt nu trouwens geen voltallig gebruik van de vier gig geheugen, want 32 bit ondersteund maar t/m 3,72 gb RAM (volgens mij)

Laatst bewerkt:
Alleen zal je daar niets van merken...

Advies:wachten tot je naar een nieuw systeem kan.Nieuwe cpu behoeft een nieuw mobo etcetc.....

Wat ik zou doen is het volgende:

Een aardige koeler kopen voor je processor en deze overclocken.
Een videokaart in de trend van de GTX560Ti of HD6950 kopen. Battlefield proof gegarandeerd! Ook even Windows 7 64Bit installeren.

En bij BF3 merk je die extra RAM overduidelijk.

Bij een totale upgrade zoals Paranoid nu voorstelt zal het wellicht merkbaar zijn.
ALLEEN een 64b installatie en verder niets zal je ook niets opleveren.
Je denkt toch niet dat als je achter je schermpje zit en je hebt die 64b installatie dat je dan zoiets hebt van:woooow kicken zeg die extra 0.75....:shocked:

0,75GB is toch redelijk wat 1/5 van 4gb.
Maar het gaat mij er om dat ik zwaardere spellen kan spelen, maar ik weet genoeg.

Wat ik zou doen is het volgende:

Een aardige koeler kopen voor je processor en deze overclocken.
Een videokaart in de trend van de GTX560Ti of HD6950 kopen. Battlefield proof gegarandeerd! Ook even Windows 7 64Bit installeren.

En bij BF3 merk je die extra RAM overduidelijk.

Die 0,75?

Naja, als je niks verandert aan je videokaart niet, maar als je samen met dat, de boel aanpakt, dan is die 0.75GB wel zinvol.

Laat ik het dan eens even anders voorstelllen:Vergeet even BF3.

Bekijk gewoon het systeem eens en vraag je/men zich af of je hier een goede upgrade aan kan doen of een andere pc.
Idee van paranoid kan(upgrade/klok) of je stapt over naar andere socket..met gevolg nieuwe cpu,ram,mobo en kaart.Paar kleine onderdelen erbij en je zit aan een andere pc.

Als ik een upgrade wil moet ik gelijk een nieuw moederbord, dan kan ik gewoon nog beter paar jaartjes wachten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan