Laptop kan Hoofdmap niet vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

annowins

Gebruiker
Lid geworden
10 sep 2008
Ik heb een probleem met mijn laptop, hij wil niet meer doorstarten.
Als ik hem opstart krijg ik al vrij snel kan Boot.INI niet vinden start op met C:/windows/
Daarna na een lange tijd zegt hij Windows kan niet worden gestart omdat het volgende bestand is beschadigd of niet kan worden gevondenL
<windows-hoofmap>\system32\hal.dll installeer het bovengenoemde bestand opnieuw.(ik heb van dit bestand al eerder gehoord)
Wat zou ik moeten doen om dit bestand te her installeren?
alvast dank,

- Annowins

Herstellen

Dit soort meldingen onstaan als jou XP niet van die laptop is, of als er iets fout is waardoor hij de schijf niet kan lezen.
Bill Gates bedacht dit om er voor te zorgen dat je niet een exemplaar van XP van de ene naar de andere PC kunt over zetten.

Je kunt proberen op te starten van CD, kies installeren, hij zoekt dat naar eerdere install's van XP.
Kies daarna voor deze versie repareren.

Als het hem lukt, heb je je oude situatie weer terug, alleen al je updates zijn weg.
Dus eerst even SP3 er op zetten.

Dit soort meldingen onstaan als jou XP niet van die laptop is, of als er iets fout is waardoor hij de schijf niet kan lezen.
Bill Gates bedacht dit om er voor te zorgen dat je niet een exemplaar van XP van de ene naar de andere PC kunt over zetten.

Je kunt proberen op te starten van CD, kies installeren, hij zoekt dat naar eerdere install's van XP.
Kies daarna voor deze versie repareren.

Als het hem lukt, heb je je oude situatie weer terug, alleen al je updates zijn weg.
Dus eerst even SP3 er op zetten.

op starten van CD moet ik dan ook de XP cd erin doen of hoeft er niks in te zetten ik denk het wel toch?

Uiteraard bedoel ik dat je boot van je XP CD, dus niet windows opstarten.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan