YouTube videos verwijderd??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Costari

Banned
Lid geworden
8 nov 2011
Bij elke video op YouTube die ik wil kijken, krijg ik de melding dat de video door de gebruiker verwijderd is. Wat natuurlijk helemaal niet zo is.
Het maakt niet uit of ik ingelogd of uitgelogd bent, op IE of chrome zit, of thuis zit of op school.
Ik vind het echt heel raar, wat kan ik hier aan doen?

Stuur eens een link van een video die volgens jou verwijderd is ?

Groeten Marcel

Wij weten niet naar welke links jij kijkt.
Als je nu eerst even een paar links geeft kunnen wij kijken of wij hetzelfde probleem hebben.

Tardis

De eerste geeft een melding "door gebruiker verwijderd".
Tweede doet het wel.

Ligt dus niet aan jou.
Als een video verwijderd is door de gebruiker, tja, dan is de video verwijderd.

Tardis

Bij mij ook de ene wel en de ander niet dus ze zullen wel echt verwijderd zijn dan.

Groeten Marcel

Ehm de gebruiker verwijderd die videos niet, neem dat maar van mij aan.
Dan zouden Yoteslaya, SSOHPKC en sneakymode dat ook gedaan hebben? En waarom zouden ze dat doen? Nee, nooit dus.
Zo spreken wij niet met elkaar op dit forum !!

Laatst bewerkt door een moderator:
Hey, ik heb helaas de zelfde probleem, sinds Vandaag kan ik bijna Alle videos niet meer kijken op me PC thuis, MAAR als ik de programma Ccleaner gebruik om me PC schoon te maken dan kan ik 1x video bekijken en als ik de op de volgende video klik dan werkt het weer niet, het werkt ook niet als ik een filmpje kijk dan refreshen van de website dan doet ie het ook niet.

het maakt echt niet uit op welke videos ik klik ze doen het bijna allemaal niet, van skrillex tot muse tot games revies tot php videos bijna nix doet het.. heeft iemand een oplossing?

Hey, ik heb helaas de zelfde probleem, sinds Vandaag kan ik bijna Alle videos niet meer kijken op me PC thuis, MAAR als ik de programma Ccleaner gebruik om me PC schoon te maken dan kan ik 1x video bekijken en als ik de op de volgende video klik dan werkt het weer niet, het werkt ook niet als ik een filmpje kijk dan refreshen van de website dan doet ie het ook niet.

het maakt echt niet uit op welke videos ik klik ze doen het bijna allemaal niet, van skrillex tot muse tot games revies tot php videos bijna nix doet het.. heeft iemand een oplossing?
Hier het bewijs Tardis.
Happy now?

en trouwens je kan nog steeds zien dat menses een reactie posten op filmpjes ook zegt het bij mij dat de filmpje verwijdert is :)

btw de skyrim filmpje doet het bij mij als ik CCleaner gebruik :p

Vreemd gedoe met YT laatste tijd.
Zal vast wel opgelost worden.
Hoe lang dat zal duren, is nog maar de vraag.

@Costari,

Jou opmerking verwijderd.
Je kan het niet eens zijn met een antwoord maar men probeert te helpen en dan gaan we gewoon netjes met elkaar om hier.
Je had kunnen zeggen "ik ben het niet met je eens helaas " of in die richting maar dat men niet fatsoenlijk antwoord accepteer ik niet hier.

@Costari,

Jou opmerking verwijderd.
Je kan het niet eens zijn met een antwoord maar men probeert te helpen en dan gaan we gewoon netjes met elkaar om hier.
Je had kunnen zeggen "ik ben het niet met je eens helaas " of in die richting maar dat men niet fatsoenlijk antwoord accepteer ik niet hier.

Niet met hem eens zijn? Nee, het is gewoon een dom antwoord.
En het is trouwens JOUW opmerking.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan