Hoe maak ik een compleet gratis site?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Royy212

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2011
Hallo Helpmijérs,

Ik wil graag een site maken maar ik weet niet precies waar ik moet beginnen. Zelf heb ik al een paar dingen opgezoekt maar er kwam niet echt een goed resultaat uit.. Weet iemand misschien:

1) Hoe je een gratis domeinnaam kan verkrijgen?
2) Hoe je gratis webhost vind/krijgt?
3) En ik wil zelf mijn site zeg maar bouwen, geen Ads en andere dingen op de site en het liefst dat met .com eindigd.

Ik weet dat ik erg veel vraag dus als je wil dat ik iets voor je terug doe* scroll dan ff naar beneden :P

(zelf heb ik een klein beetje ervaring met Java, maar ik weet niet of ik HTML snel oppak. Eigenlijk lijkt mij een site builder makkelijker, misschien weet iemand een goede?

En misschien wilt iemand dit weten, waarom ik de site maak. Ik heb zelf een clan met een bepaalde game, ik post videos op YouTube etc.. Maar ik wil nu videos posten op mn eigen site. Dus zo'n speciale link van een YT video op mn eigen site. En als ik kijkers krijg, dan zou ik er Googlse Ads op willen zetten.

*Omdat jij mij waarschijnlijk goed heb geholpen kan ik indien je wilt een intro fixen met Sony Vegas of Cinema 4D, compleet gratis :).

Alvast bedankt voor het lezen en misschien kan iemand mij hierbij helpen,
Mvg,
Roy

Beste ,

voor de gratis host kan je 000webhost gebruiken deze bieden een gratis subdomein aan (bv mijnaam.comze.com de 2de zone kan je niet wijzigen (.comeze.));
een goede site builder is dreamweaver of als je het gratis wil doen gebruik je MVU maar notepadd ++ is ook goed maar daar beschik je best over de nodige kennis van html / XHMTL.

voor de adsense kan je een tool gebruiken die in 000webhost zit.

Hopelijk helpt je dit wat vooruit

Je zou hem met html kunnen maken en .tk als domeinnaam maar als je .com wilt zul je moeten betalen.
Als je YT filmpjes en ads wil zou dat nog 10 tot 15 euro per maand kunnen kosten.

Allemaal bedankt voor jullie reacties :) ik ga het nu meteen proberen.

Beste ,

voor de gratis host kan je 000webhost gebruiken deze bieden een gratis subdomein aan (bv mijnaam.comze.com de 2de zone kan je niet wijzigen (.comeze.));
een goede site builder is dreamweaver of als je het gratis wil doen gebruik je MVU maar notepadd ++ is ook goed maar daar beschik je best over de nodige kennis van html / XHMTL.

voor de adsense kan je een tool gebruiken die in 000webhost zit.

Hopelijk helpt je dit wat vooruit

Hey alain ik hoop dat je dit leest, ik heb met 000webhost een site gemaakt. Ik heb met mijn FTP gegevens op Dreamweaver succesvol ingelogd.( ik had een paar tutotrial gevolgd) Maar ik kan niks vinden hoe ik zeg maar, wat ik heb gemaakt online kan zetten. Zou jij mij een laatste keer kunnen helpen?
Roy

beste,

ik kan je maar ten vroegste eind deze week verder helpen.

Hallo,

Ik heb nog wel iets over 000webhost.
Ik ben geblokkeerd en ben er nooit achtergekomen waarom (mede door IP ban)
Dus lees de voorwaarden goed door!

Ik ben nu heel tevreden over mijn .tk sites onder horizon-host!
geweldige service & snellere hosting.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan