nieuwe videokaart €80-€135

Status
Niet open voor verdere reacties.

vinno97

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2011
hoi allemaal, ik ben op zoek naar een nieuwe videokaart, ik wil liever niet meer dan €135,- betalen tenzij je voor een tiental euro's véél meer kunt krijgen. heeft iemand goede adviezen?

ik heb niet veel eisen behalve dat:
  • DirectX 11.0
  • goede prijs/kwaliteit verhouding
  • goed om te gamen
  • niet te energieverslindend
  • goede ondersteuning(niet een of ander aldi-achtig merk dat veel geeft voor weinig maar later een miskoop blijkt te zijn)

Ik hoop dat iemand wat weet

Bij voorbaat dank

@hiddeishier3 Hier heeft de topicstarter natuurlijk niks aan, want je hebt ook AMD's van €600
@topicstarter Tweede suggestie is ook een goede kaart!

Die 2e kaart is goed voor gaming, ook is hij waarschijnlijk 1 van de goedkoopste met die specs die ook goed is maar wat is eigenlijk je moederbord en processor? want sommige videokaarten hebben geen drivers voor bepaalde processors en moederborden.

eh drivers zijn altijd wel compatible geweest met elkaar

waar het om gaat is of de videokaart daadwerklijk ook echt op het moederbord past
in dit geval heeft het moederbord een PCI-e slot nodig om deze videokaart te kunnen ondersteunen

mijn moederbord is een 'Asus P7H55D-M EVO' met een i5 6661 CPU

ik ben nu de videokaarten aan het vergelijken :D

Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb nog een paar gevonden maar welke is het beste van deze? ik weet namelijk niet veel van videokaarten af en als jullie zeggen dat de ene het beste of beste prijs/prestatie is dan geloof ik jullie meteen

all die kaarten zijn evensterk het grootste verschil in die kaarten zit em in de mee geleverde garantie en koeling kits
behalven de OC editie die zijn klein beetje sterker
echter zou je met een kleine overklock de zelfde resultaten kunnen halen als je bijvoorbeeld een non OC editie koopt

Laatst bewerkt:
dus bij die kaarten die ik heb gepost hoef ik alleen maar te kijken naar de koeling, de garantie en eventueel naar het energieverbruik?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan