(PHP) Op een bepaalde pagina tekst tonen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yorin01

Gebruiker
Lid geworden
14 dec 2011
Ik zit met het volgende probleem, op de spelletjes site www.crazygames.us wil ik onder de game een bepaalde tekst invoegen. Dit wil ik alleen niet onder alle spelletjes hebben maar onder een bepaald spelletje. Nu dacht ik dat dit mogelijk was door de volgende code te gebruiken:

PHP:
<?php 
//hieronder de id invoeren 
if ($_GET["id"] == "111") { 
//link, target en linktekst invoeren 
echo"Hoi? <u><a href='http://www.crazygames.us' target='_blank'>Crazygames</a></u> is leuk"; 
} 
?>[PHP]

Alleen met de bovenstaande code word er niks getoond, iemand een idee wat er fout gaat?

Hoi Yorin,

Met je php-code is in princiepe niks mis..
Je gebruikt de methode GET om het id op te halen...maar zie je het ook daadwerkelijk in de URL staan? Bijvoorbeeld: ?id=111?

Helpmijtoch heeft gelijk, er is niks mis aan die php code.

Zou je misschien stapgewijs kunnen aangeven wat je huidige situatie is en wat je gewenste situatie is? Eventueel met een printscreens of je code..
Als je bedoelt dat je die informatie niet in de URL wilt hebben staan moet je de methode POST gebruiken i.p.v. GET.
Als jij op pagina A 'game' hebt en bij pagina B 'id' ophaald van pagina A gaat dit natuurlijk niet werken... Dit moet wel gelijk zijn.

Website ziet er goed.
kleine opmerking, de rating die onderaan weergeven wordt zijn bij de meeste games best lang, misschien is het mooier om deze af te ronden.
PHP heeft daar een makkelijke functie voor round (link naar de PHP pagina)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan