• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Gegevens uit div. werkmappen in een verzamelblad samenvoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Blommo

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2008
Hallo,

Is er een mogelijkheid om de ledenoverzicht te vullen met de gegevens die op ieder werkblad de kolom vermeld staan.
Wij hebben ongeveer 115 leden
Wil best voor ieder lid eenmalig een link leggen maar het zou wel fijn zijn als de rest van de gegevens opgehaald zouden worden

Heeft er misschien iemand een idee

Groet Patrick

Bijlagen

Patrick,

Ik begrijp niet hoe je welke gegevens wilt koppelen. Waarom maak je niet een tabblad per lid en een samenvattingspagina? Met 115 leden lijkt me dat de handigse methode. Voor koppeling moet anders steeds minimaal twee bestanden open zetten.

Hoi Rob

Patrick,

Ik begrijp niet hoe je welke gegevens wilt koppelen. Waarom maak je niet een tabblad per lid en een samenvattingspagina? Met 115 leden lijkt me dat de handigse methode. Voor koppeling moet anders steeds minimaal twee bestanden open zetten.

Patrick,

Hoi Rob,

Het ene blad is een verzamelblad van de planner bij ons op het bedrijf,
Voor de mensen die bij ons werkzaam zijn heb ik een snipperkaart gemaakt die de dagen die ze snipperen omzet in een code.
Het leek mij makkelijk om van iedere werknemer een eigen mapje te maken
Maar het kunnen ook meerdere tabbladen zijn (als dit veel makkelijker is)
In het blad wat de planner gebruikt wil ik eigenlijk het personeelsnummer invoegen en vervolgens dat de computer de kolom met codes in het overzicht plaatst.
Er blijven altijd twee bestanden openstaan.
Misschien is dit voldoende info

Groet PAtrick

Hoi Rob,

Het ene blad is een verzamelblad van de planner bij ons op het bedrijf,
Voor de mensen die bij ons werkzaam zijn heb ik een snipperkaart gemaakt die de dagen die ze snipperen omzet in een code.
Het leek mij makkelijk om van iedere werknemer een eigen mapje te maken
Maar het kunnen ook meerdere tabbladen zijn (als dit veel makkelijker is)
In het blad wat de planner gebruikt wil ik eigenlijk het personeelsnummer invoegen en vervolgens dat de computer de kolom met codes in het overzicht plaatst.
Er blijven altijd twee bestanden openstaan.
Misschien is dit voldoende info

Groet PAtrick

probleem is niet opgelost maar heb allemaal losse werkmappen gemaakt, dit omdat het bestand anders te groot werd.

In ieder geval allemaal toch bedankt voor het meedenken

groet PAtrick

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan