nieuwe muis

Status
Niet open voor verdere reacties.

ikbenbertus

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2009
hallo

mijn muis heeft het zojuist begeven.
ik zag het al aankomen dus ben al een tijdje opzoek naar een muis.
ik zoek een muis met minimaal 5 knoppen, inclusief 2 bij de duim. liefst draadloos met zo'n kleine ontvanger. ik wil er maximaal 30 euro aan uitgeven.

wat ik al gevonden heb:
trust kerbstone wireles laser mouse

hebben jullie nog suggesties?

Het gaat moeilijk zijn om een goede muis te vinden met de gevraagde specs binnen jou budget hoor.

ik zal er wel mee gaan gamen (cod, minecraft, portal e.d.) maar ik zal hem ook gebruiken voor 3d tekenprogramma's.
de muis hoeft niet een echte game muis te zijn maar moet wel lekker in de hand liggen. (gamemuizen hebben meestal ook allerlei kleuren enz. ik wil gewoon een zwarte/grijze muis)

http://azerty.nl/36-1072-286730/logitech-wireless-mouse-m510-.html
Is een goede muis, met 5 knoppen, ietsje boven jouw budget.
http://azerty.nl/36-1072-451904/logitech-wireless-mouse-m705-.html
Goede muis met 6 knoppen wat meer boven je budget, maar wel met 1000 dpi goed voor gaming.
http://azerty.nl/36-1072-192787/microsoft-sidewinder-x8-mouse-.html
Pracht van een muis(heb ik zelf ook), dubbele van jouw budget,7 knoppen.
4000 dpi, 75 G maximale versnelling 13000fps, dus zeer effectief voor gaming, alsook is het aantal dpi verstelbaar naar minder voor als je gaat 3d tekenen.

die logitech m510 lijkt mij nog wel redelijk, volgens mij vergelijkbaar met die trust of niet?

oke. 'k ga zo naar de mediamarkt, had er een logitech m325 gekocht maar vind de scroll niet lekker. ga dan meteen even kijken of ze de m510 hebben.
Bedankt!

de muis die kapot is gegaan was draadloos, tijdens het spelen van cod uo en cod 4 had ik lag terwijl mijn laptop die makkelijk aan moet kunnen.
zou die lag ook kunnen komen door de draadloze muis?

Eerlijk, geen flauw idee, zou wel kunnen als er bv nog draadloze dingen in de buurt staan die een storing kunnen geven.
Maar geen ervaring mee, ben zelf niet echt een voorstander van draadloze toetsenborden of muizen.

Goed keuze?

hallo

ik had eerder ook al een bericht gemaakt over welke muis ik moest.
toen wou ik graag een draadloze maar heb er nu liever een met draad.

zelf vond ik deze 2 wel redelijk
deze (is alleen nog op internet te krijgen.
en deze

zelf vind ik de 1ste beter omdat je daar de knoppen bij de duim in kan stellen tijdens gamen. (CoD e.d.) maar die komt uit 2009 dus er zullen inmiddels vast wel betere zijn voor die prijs.

weten jullie nog betere of vergelijkbare muizen in deze prijsklasse of goedkoper?

klasgenoot van mij heeft die, hoeft van mij niet zo duur en vind hem ook lelijk. rond de 30 euro vind ik voldoende.
m'n vader heeft ongeveer vergelijkbare muis als die trust, ook een trust, en die ligt lekker in de hand maar is draadloos dus die wil ik niet.
heb in meerdere winkels al logitech in de hand gehad, vind ze niet lekker in de hand liggen.

Zulen we eens zien welk muisje in je valletje loopt.

Oftewel..beide topics samengevoegd;)

heb net de muis van m'n vader gevonden. met draad
nadeel bij deze is, is dat je de knoppen bij de duim niet in kunt stellen bij games. dat wil ik wel graag zodat je makkelijk kan knifen of reloaden o.i.d.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan