Home Cinema Set (5.1) Kopen Draadloos

Status
Niet open voor verdere reacties.

jagjit

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2011
Goeiemiddag,

heb een vraagje weet iemand een goeie cinema set op te noemen die Draadloze Speakers heeft? Hiermee bedoel ik geheel draadloze speaker (geen Wifi Stream)
graag rond de 300 Euro

Mvg Jagjit!

Laatst bewerkt:
Hmm haha Bedankt man,

En deze set heb ik gezien maar, zijn de speakers Draadloos? dus dat ik bijvoorbeeld 2 naast de tv zet 2 achter de bank ... en eentje in DE keuken ....?

Alvast bedankt!

Hmm is goed man Thnx !

Ik ga nu richting de mediamarkt zometeen om een paar setjes te bekijken en dan zal ik ook eventje over deze set vragen
Ik meld je wel !

mv jagjit

Hoi..

Let op:Beide voorgestelde setjes zijn NIET draadloos.Pas achteraf kan men het draadloos maken.Staat er ook bij vermeldt.

Het systeem is compatibel met draadloze luidsprekers achteraan aan de hand van een apart verkrijgbare module.

Draadloos setje zal je goed moeten zoeken.Tevens komt het de kwaliteit qua geluid ook wel eens niet tengoede.En voor dat budget wordt het al lastiger.

Laatst bewerkt:
@frankwannet mee eens! het is wel erg handig om een draadloze speaker setje te hebben maar heel vaak komt vertraging voor en slechtere kwaliteit van het geluid, het beste kan je toch een setje met bedrading nemen! maar dat is uiteindelijk jouw keuze :D

Hmm ik zou het niet erg vinden dat. Geluids verlies mij gaat het meer erom dat ik een speakertje in de keuken zou kunnen aansluiten voor apart geluid

oke zou je misschien een suggestie hebben?

Ben een beetje aan het zoeken voor je maar levert me tot nu toe niets op waarvan ik zeg ja dat is het.
Als je het www op gaat met diverse zoektermen "draadloos cinema/boxen etc en je komt niet veel tegen zegt al genoeg over het feit dat dergelijke systemen niet erg ingeburgerd zijn.En ALS ik wat vind is het zoals in eerder vermelde systemen dat het dmv aanschaf van een extra module mogelijk is.
Advies is dan ook om eens lijfelijk in winkels te gaan informeren wat er mogelijk is.Al zou dan Mediamarkt niet mijn eerste keuze zijn maar meer de gespecialiceerde zaken.Vaak is dan wel zo dat je in de wat duurdere merken terrecht komt.

Hmm oke dankjewel voor de moeite !
Zou de Samsung niet makkelijk draadloos kunnen worden aangesloten ?
Het gaat my niet zo zeer om het geluid van die ene speaker maar we'll om de andere alleen die ene speaker zou wat mij betrefd alleen geluid hoeven te leveren en simpel draadloos aan te sluiten

Onderwijl ben ik even weer aan het snuffelen geweest maar kan er geen zinnig woord over zeggen welke module zij hier bedoelen.Ik kan er dus ook geen prijzen van vinden.En als er weer een module is bij een setje dan heeft men het weer over alleen de achterspeakers of 2.1.Alternatief??http://www1.conrad.nl/scripts/wgate...V3w4nA&adcampaign=google&gclid=&scrwidth=1093
Al is men daar ook niet zo gelukkig mee aan de beoordelingen te zien.

Laatst bewerkt:
Nogmaals bedankt die link werkt niet man er staat de winkel wagen is leeg Error!
Is het een set stuur me anders eventjes de naam
Ik ben nu onderweg naar de mediamarkt btww

Oops sorry voor de foute post toen ik de pagina opende kwam er precies her t zelfde maarja
Ik sta in de media markt en heb die samsung voor me hij is draarloos 2 speakers zijn draadloos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan