Hallo,
Ik ga mijn systeem upgraden:
- Intel Core i5 2400, Socket 1155 quad-core proc. van 3,1GHz
- moederbord: maakt mij in principe niet zoveel uit (geen uATX of mATX), heb eigenlijk weinig eisen. Misschien kunnen jullie wat tips geven en aangeven waar ik eventueel op moet letten? Bijv 2 of 4 geheugenslots...
- geheugen: weet niet of ik 4, 6 of 8GB zal nemen. Ook hier had ik graag wat tips en info over.
dan heb ik deze hardware die ik gewoon wil houden:
- ATX systeemkast
- Enermax Liberty ECO II modulaire voeding 400W
- M-Audio Audiophile 2498 geluidskaart
- OCZ Vertex II 60GB SSD
- DVD writer
Ik heb zelfs trouwens een "ATI Asus EAH5770 (HD Radeon 5770)" videokaart en via n vriend kan ik zijn oude "EVGA GeForce GTX460 - 768MB" overkopen voor 50 euro
is dat een goeie deal? en ga ik er dan dus ook op vooruit...!?
Alles is bedoelt dat ik BF3 soepel online kan spelen!
misschien dat ik nog n nieuwe videokaart koop, een paar vrienden adviseerde mij om voor een geforce te gaan ipv bijv een radeon
ik ben benieuwd...
bij voorbaat dank!
Ik ga mijn systeem upgraden:
- Intel Core i5 2400, Socket 1155 quad-core proc. van 3,1GHz
- moederbord: maakt mij in principe niet zoveel uit (geen uATX of mATX), heb eigenlijk weinig eisen. Misschien kunnen jullie wat tips geven en aangeven waar ik eventueel op moet letten? Bijv 2 of 4 geheugenslots...
- geheugen: weet niet of ik 4, 6 of 8GB zal nemen. Ook hier had ik graag wat tips en info over.
dan heb ik deze hardware die ik gewoon wil houden:
- ATX systeemkast
- Enermax Liberty ECO II modulaire voeding 400W
- M-Audio Audiophile 2498 geluidskaart
- OCZ Vertex II 60GB SSD
- DVD writer
Ik heb zelfs trouwens een "ATI Asus EAH5770 (HD Radeon 5770)" videokaart en via n vriend kan ik zijn oude "EVGA GeForce GTX460 - 768MB" overkopen voor 50 euro
is dat een goeie deal? en ga ik er dan dus ook op vooruit...!?
Alles is bedoelt dat ik BF3 soepel online kan spelen!

misschien dat ik nog n nieuwe videokaart koop, een paar vrienden adviseerde mij om voor een geforce te gaan ipv bijv een radeon
ik ben benieuwd...
bij voorbaat dank!