Inspiratie?

Status
Niet open voor verdere reacties.

maarten54321

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2010
Hallo iedereen! :D

Ik zoek inspiratie voor een goed website onderwerp.
Hobby's en interessen heb ik niet echt. Buiten computers maar daar bestaan al miljoenen sites van. :confused:
Ook dacht ik aan een forum of chat maar daarvoor zoek ik moderators, admins enz...
Het is geen probleem voor mij om zo iets te maken.
Het zou de bedoeling zijn om later ermee misschien geld te verdienen, maar daarvoor heb ik natuurlijk een goede SEO nodig. Anders heb ik ook geen bezoekers...
Ik zoek naar een onderwerp waar vrijwel nog geen site over bestaat.
Als iemand al lang iets (een site of blog, forum e.d.) in zijn gedachten had dan mag hij dat zeker zeggen! :D
Als het forum of een site waar je je moet registreren wordt. Dan zoek ik verschillende moderators! :d

Alvast bedankt iedereen! :D

Is dat niet een school-opdracht? Je vroeg er in de chat ook al om, maar antwoorden kreeg ik niet.

Als ik met google zoek krijg ik:
"Geen resultaten gevonden voor dakpanflamingo"
Dat is dus uniek. :)

Maar misschien is een site over gebeurtenissen en verjaardagen in de nabije toekomst een idee. Als je namelijk achter de doodle van Google komt te zitten bij de eerste 10 scoor je ineens duizenden hits.

Een andere optie zou kunnen zijn een goede Nederlandstalige handleiding voor biossen te maken incl. overklokinstellingen met printpagina's erbij.

Bedankt voor je reactie! ;)
Dat idee van die verjaardagen is een goed idee; ga ik misschien wel aan beginnen.
Maar weet je geen beter?

Bedankt

Geen idee.
Maak iets wat je leuk vind om te doen anders gaat de lol er af.
En probeer goede linkbait te maken zodat de links en bezoekers vanzelf komen.

Dakpanflamingo's zijn een serieus onderwerp. Bedreigde diersoort enzo.

+1 voor glompie!

Ik zoek naar een onderwerp waar vrijwel nog geen site over bestaat.

Ja, ik ook. En met ons nog honderden. Want als je het goed doet kan je er rijk mee worden, en wie wil dat nou niet? Dus vertel, waarom zou ik mijn superidee aan jou geven? ;)

Laatst bewerkt:
Bios is idd geen gemakkelijk onderwerp da's waar. Ik bedoelde een Nederlandstalige site met uitgebreide uitleg over alle bios opties en vooral de gewenste instellingen. Maar om veel bezoekers te krijgen is dit misschien een slecht idee.

Metzlar ken ik niet. Je zou toch eigenlijk geen boek hoeven kopen als je internet hebt?
Ik hoop iig. dat er nog ooit een goede Nederlandstalige bios uitleg site komt die ook bij de tijd is. Waarschijnlijk is die er nog niet omdat het zoekvolume gewoon te laag is daarvoor. 't Zal van een hobbyist zonder commercieel belang moeten komen ben ik bang.

Goed idee maar van bios weet ik niets af :s
Het probleem is ook dat je dan dingen uitlegt en als er iets met hun computers gebeurd dan is het mijn fout...

Iemand een beter onderwerp?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan