Outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tress

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2007
Mijn Microsoft office outlook 2003 reageert niet .
Nu heb ik al wat op het forum gezocht en kwam op het onderstaande:

Ga naar Start -> uitvoeren (of Windowstoets+R) en voer onderstaand commando uit (let op de spatie).
outlook.exe /resetnavpane

Is het zinvol dit te doen en als ik dit doe, gaat er dan niets verloren aan mail en e-mailadressen???

Bij voorbaat dank voor uw hulp!

Vrgrt

Tress

Proberen kan je het altijd en als je voordat je begint even de bestandjes : outlook.pst en archive.pst naar een veilige plek kopieert, dan kan er vrij weinig gebeuren. Mocht je al je mail, contactpersonen, agenda afspraken etc. etc. dan kwijt zijn, dan kopieer je de pst bestandjes weer terug naar de map van outlook en je hebt alles weer terug.

Dank voor je snelle antwoord gast0225. Ik kan echter niets van outlook openen alleen het halve beginscherm met bovenin de mededeling "Outlook reageert niet"
Zo kan ik dus niets te pakken krijgen om veilig te stellen. Of is er nog een andere weg om bij de post en mailadressen te komen???

Begrijp ondertussen dat outlook.pst en archive.pst free te downloaden is. Ga ik doen en verder. u hoort nog van mij!

Laatst bewerkt door een moderator:
Nee, die .pst is / zijn niet te downloaden. In Windows Vista (bijv.) vind je ze onder

C:\gebruikers\jouw naam\appdata\local\microsoft\outlook

Niet vergeten om vooraf even verborgen bestanden zichtbaar te maken in de verkenner.

Nee, die .pst is / zijn niet te downloaden. In Windows Vista (bijv.) vind je ze onder

C:\gebruikers\jouw naam\appdata\local\microsoft\outlook

Niet vergeten om vooraf even verborgen bestanden zichtbaar te maken in de verkenner.

Beste Quander, allereerst: de beste wensen voor het nieuwe jaar! Dan:
ben het hele weekend tussen de oliebollen door bezig geweest met zoeken.
Ik had niet gemeld dat ik XP gebruik. Zo kon ik C:\gebruikers niet vinden noch outlook.pst en archive pst.
Toch zette dit mij op het spoor bij C:programfiles/microsoftoffice/office11 waarin Outlouk aangeclickt (rechts op muis)/eigenschappen/comperatief/2000 aangevinkt(XP staat er niet bij) vinkje weer weggevinkt maar "toepassen" bleef (even?)staan dit snel aangeclickt en toen deed Outlook het weer!!! Vraag me niet hoe maar het werkte weer.
Dank voor de "prikkels"om tot dit resultaat te komen!
Vriendelijke groet.
Tress.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan