ik wil een nieuwe pc kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

otgar

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2012
hoi,

ik heb een pc maar die is te langzaam dus wou ik een paar nieuwe onderdelen er voor kopen maar dat zou bijna niet mogelijk zijn want me pc is te oud:( dus zat ik er over te denken om een nieuwe pc te kopen waar ik gewoon online mee kan gamen zonder lelijke graphics of happeringen(lagge) maar ik moet er ook gewoon snel me op het inter net zitten en dergelijk.ik zat te denken aan de Asrock-Line X4-631 Game PC Quadcore HD6670-2Gb Computer, maar jullie hier op www.helpmij.nl hebben er waarschijnlijk iets meer verstant van dan mij duss.... geef me a.u.b wat advies!:D

ps:niet te duur (200-450 euro) het lieftst rond de 300-350

euh volgens mij kan eigenlijk alleen een moderator dat.... :p

Klopt...en ook maar even gedaan dan.

Topic verplaatst van laptop ---> aankoop nieuw systeem/upgraden.

Een meld misbruik doen in vervolg en het komt in orde;)

Laatst bewerkt:
interessant stuk!

als je namelijk direct naar dat gedeelte gaat dan wordt je vraag toch hier geplaatst en later warschijnlijk naar het huiste of een moderator dat doet of het automatisch gaat weet ik niet.

Wel weet ik wel dat je zo nu op de eerste rij zit en er echt wel mensen reageren op je vraag.....:rolleyes::P

200-450 euro?? droom je een beetje :D je kan echt geen pc kopen zonder die lelijke graphics...

Hoi Otgar, welkom op Helpmij!

Wil je onderstaande even invullen/beantwoorden? Dan kunnen we je een gericht advies geven.

Budget - Hoeveel wil je gaan uitgeven aan de nieuwe computer?
Doel - Wat wil je met de pc gaan doen? Gamen / Beeldbewerking / Videobewerken / Internet+Email / Anders, namelijk...
Omgeving - Wil je een krachtige pc die misschien wat lawaaierig kan zijn (ivm koeling), of geef je liever wat rekenkracht op voor een echt stille pc?
Assemblage - Wil je een kant-en-klaar afgeleverd systeem, of ben je bereid wat kosten te sparen door het zelf in elkaar te zetten?

Besturingssysteem - Heb je er al ééntje, of welke wil je er bij?
Opties / randapparatuur - Heb je specifieke hardware die in je systeem moét zitten? En heb je misschien hardware van een ouder systeem die je eventueel mee kan nemen naar het nieuwe? Heb je nog andere specifieke wensen voor je nieuwe pc?

Budget max 450 euro
Doel gamen en internetten email maar ik ben ook weer geen hardcore gamer maar game wel vaak
Omgeving maakt niet zoveel uit als ik budget en doel haal
Assemblage maakt ook niet zoveel uit binnen budget
Besturingssysteem ik heb al een pc maar dar is een Dell uit 2004 die je niet echt meer upgrade waardig is

voor 450 euro kun je beter een xbox360 kopen met live en een spelletje
450 euro is te weinig voor een desktop systeem dat games degenlijk moet kunnen draaien

Ik zou dan voor een PS3 gaan,
PS4 komt nog niet uit voor 2016
en Xbox 720 misschien wel dit jaar...

heb paar maanden geleden een Xbox 360 gekocht :(

ik heb al 2 ps3 maar alsnog bedankt voor alle (degelijke)adviesen

Ik zou dan voor een PS3 gaan,
PS4 komt nog niet uit voor 2016
en Xbox 720 misschien wel dit jaar...

heb paar maanden geleden een Xbox 360 gekocht :(

Microsoft heeft vooralsnog geen melding gemaakt van het maken van een nieuwe console
dat verhaal van die xbox720 is niks anders dan een fabeltje
verder heeft microsoft gezecht dat ze de xbox360 pas gaan uitfaseren na 10 jaar van releasedatum

de xbox360 is 7 jaar oud en heeft dus zeker nog 3 jaar te gaan

En weer even terug on topic aangezien het hier niet over een xbox/ps3 gaat..

Otgar, spaar even door tot je 600 euro of meer hebt liggen en open dan een nieuw topic, anders zit je alleen zinloos geld uit te geven.

Microsoft heeft vooralsnog geen melding gemaakt van het maken van een nieuwe console
dat verhaal van die xbox720 is niks anders dan een fabeltje
verder heeft microsoft gezecht dat ze de xbox360 pas gaan uitfaseren na 10 jaar van releasedatum

de xbox360 is 7 jaar oud en heeft dus zeker nog 3 jaar te gaan

I hope you're right :D

en Otgar, je kunt ook op marktplaats gaan kijken...

dankejwel iedereen over een paar maanden maak ik wel een nieuwe topic !

en als je nog iets wil zeggen moet je het snel doen want morgen komt er een slotje op dit forum!!!

Laatst bewerkt door een moderator:
dat de vraag opgelost is en niemand nog iets er op kan zetten

Het leuke is alleen dat jij er geen slotje op kan zetten... Je kan alleen de vraag op opgelost zetten, vandaar frankwannet zijn reactie. Dan zit er nog geen slotje op, alleen een groen vinkje in het overzicht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan