hoe Vuze Toolbar Remote verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

antoon139

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2011
hej,

ik heb me hier speciaal voor aangemeld op deze site, aangezien ik hem niet kan verwijderen.
Ik heb even geleden vuze gedeinstalleerd maar het enige wat er nog op staat is die toolbar.

Toen ik die eerst probeerde te verwijderen, leek dat heel simpel omdat hij in google chrome gewoon tussen je extensies staat. Dus ik klik op installatie ongedaan maken en hij maakt hem dan ongedaan.
Maar wanneer ik google chrome weer afsluit en even later weer opstart dan herinstalleert hij die Vuze Toolbar.

Ik heb internet helemaal afgezocht naar een oplossing maar niks gevonden.

En het staat dus niet tussen bijv. software bij configuratiescherm.
Ik heb trouwens Windows XP.

Hopelijk kan iemand me helpen,

Antoon.

Hoe heb je die software verwijderd? toch langs configuratiescherm programmas en onderdelen hoop ik?
Anders moet je daar eens kijken of die er daar niet bijstaat, anders mogelijk terug installeren en via deze weg deinstalleren.

toolbar van vuze gemaikkelijk te deïnstalleren in Chrome

De toolbar is in chrome zelf geïnstalleerd. Verwijderen is eenvoudig.
Ga naar http://chrome:extensions en daar zie je hoe je de toolbar kunt uitschakelen of zelfs helemaal deïnstalleren. :D
Via het configuratiescherm zul je deze toolbar niet terugvinden.

Het is heel simpel ga naar: bij customize and control google chrome. Daar klik je op tools, extenties daar staan alle toolbars die je hebt geinstalleerd/aanstaan.

Hopelijk is het probleem al verholpen

Groeten

hee,

ik heb speciaal voor vuze toolbar dit aangemaakt omdat ik er echt gek van word en graag wil dat het weg kan gaan. :shocked:
kan iemand mij helpen en zeggen hoe je vuze toolbar op google chrome moet verwijderen. :o
en alle dingen die hierboven staan die werken niet of ik kan ze niet vinden waar het moet staan. :confused:
ik heb alles opengemaakt en onderzocht om het te verwijderen maar niks werkte. :evil:
dus hopelijk is er iemand slim met computers en zo aardig om mij te helpen. :)

xx marlotte

alvast bedankt :love:

Laatst bewerkt:
@marlottexloves,
Welkom op Helpmij.nl.:)

Graag even een eigen topic aanmaken. Het is niet toegestaan mee te liften in iemand zijn / haar topic. Daarbij is deze topic meer dan drie maanden oud. Oude topics mogen met rust gelaten worden.

@gebruiker2334,
Geen kale links plaatsen, geef aan wat men daar kan vinden. Daarbij stoppen met steeds naar Hijackthis logs te verwijzen.

@Tardis,
Stoppen met steeds opmerkingen maken, je bent nu al een paar dagen bezig met opmerkingen naar gebruiker2334. Indien iets niet goed is of tegen de regels van het forum ingaan, hebben we daar moderators voor.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan