outlook 2010 opent foto's niet meer

• Onderwerp starter Onderwerp starter htil
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
ik krijg boodschap, sinds enige tijd:
er is een probleem opgetreden tijdens het starte nvan c:\pogram files\windows photo gallery\photoviewer.ddl.
geen idee hoe dat ineens kan,

ik kan jpg-documenten niet openen maar wel voorbeeld openen.
wie weet hoe dit op te lossen?

Vermoedelijk is er iets mis gegaan met de photoviewer software.
Een mogelijke oplossing is om photoviewer opnieuw te installeren, maar u kunt natuurlijk ook een andere software gebruiken om foto's te bekijken.
Dat doet u als volgt:
open de Windows Verkenner en zoek een willekeurige foto (.jpg) op en klik daar dan op met de rechter muis en ga naar de optie "Openen met".
Daar ziet u niet alleen de verschillende software waar een foto mee bekeken kan worden, maar tevens de optie "Standaard programma selecteren". kies het programma waar u voortaan foto's mee wilt bekijken en druk op OK. Let wel op dat er een vinkje moet staan bij "dit type bestand altijd met dit programma openen".

NB! Ik zou als ik u was ook een volledige controle met de anti-virus software van uw pc uit laten voeren, want beschadigde software wil nog al eens op een virus wijzen.

Laatst bewerkt:
is dat koopsoftware? en wat doet ie precies? ik ben maar een leek!

Laatst bewerkt door een moderator:
Vermoedelijk is er iets mis gegaan met de photoviewer software.
Een mogelijke oplossing is om photoviewer opnieuw te installeren, maar u kunt natuurlijk ook een andere software gebruiken om foto's te bekijken.
Dat doet u als volgt:
open de Windows Verkenner en zoek een willekeurige foto (.jpg) op en klik daar dan op met de rechter muis en ga naar de optie "Openen met".
Daar ziet u niet alleen de verschillende software waar een foto mee bekeken kan worden, maar tevens de optie "Standaard programma selecteren". kies het programma waar u voortaan foto's mee wilt bekijken en druk op OK. Let wel op dat er een vinkje moet staan bij "dit type bestand altijd met dit programma openen".

NB! Ik zou als ik u was ook een volledige controle met de anti-virus software van uw pc uit laten voeren, want beschadigde software wil nog al eens op een virus wijzen.
dit werkt prima, hardstikke bedankt. en ik draai nog even de virusscanner!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan