Het volgende bericht kan niet worden bezorgd aan alle geadresseerden

Status
Niet open voor verdere reacties.

WishUponAStar

Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2007
Dat is de melding die ik steeds krijg bij 1 persoon.
Hij is offline, maar normaal kan je gewoon een bericht aan die persoon sturen (doe ik vaker). Maar bij deze persoon geeft hij telkens deze foutmelding.

Waar kan dit aan liggen?

(Ik heb het bericht al meer als 10 x proberen te versturen... de melding blijft komen)

Nee het is niet via mail. Het is echt als ik op msn het gespreksvenster met die persoon open, en dan een bericht wil verzenden; Dan krijg ik die melding.

Misschien is de mailbox van hem vol, want hij stuurt dan toch een mailtje naar die persoon ipv een chat?

Misschien is de mailbox van hem vol, want hij stuurt dan toch een mailtje naar die persoon ipv een chat?

Is dat zo? Dan vind ik het raar dat ik daar zelf geen melding van krijg dat het in een mail wordt gestuurd ipv in een chatbericht...

Volgens mij wel. Hij stuurt alleen maar een chat als je met diegene hebt gechat en dan, terwijl het chatscherm nog open staat, een nieuw bericht stuurt.

Dat hoop ik toch niet :p Dan heeft die persoon nu al 15 mails van mij.

Iemand die weet of dit echt zo is ? :p

Ik heb de persoon in kwestie ook al een gewone mail proberen te sturen maar dan krijg ik een 'failure mailtje' terug van de Postmaster...

Nu heb ik gisteren hetzelfde bericht nog eens getypt in het gespreksvenster, maar ik heb het in stukjes geknipt. Het was een vrij lang bericht, en nu heb ik gewoon zin voor zin getypt en telkens ge-entered tussendoor (ik hoop dat het duidelijk is wat ik bedoel :) ), en nu kreeg ik die foutmelding niet!
Dat vind ik echt héél raar... Ik kan me niet voorstellen dat die persoon nu ineens wel het bericht gaat ontvangen.

Staat als het goed is nog in je prullenbak. Naast dat 'ie zegt dat het gefaald is, zegt 'ie ook nog altijd iets over de reden, dus als je het zou willen posten...

Nee, ik hou mijn prullenbak altijd schoon :p

Er staat niets bij verder, dat weet ik zeker. Alleen iets in de zin van "the message failed to reach following recipients: *e-mailadres contactpersoon*"
En dan mijn bericht in de bijlage.

Laatst bewerkt:
Tja ik vind het raar; INEENS kan ik hem niet meer bereiken via chat, INEENS niet meer via mail en INEENS heb ik geen toegang meer tot z'n profiel.

ik stelde deze vraag in het geval dat dit misschien meer voorkwam, maar ik denk nu toch dat hij mij verwijdert heeft..

Dit gebeurt vaker als die persoon last heeft van SPAM. Hotmail blokkeert dan deze e-mail en er kunnen dan geen acties meer worden uitgevoerd. Op msn is meestal geen probleem.
Ik stel voor dat die persoon een mail naar jou probeert te versturen en vervolgens gaat kijken wat Hotmail ervan zegt.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan